ייעוץ לניתוח אף

רוצים לאהוב את מה שאתם רואים במראה?
השאירו פרטים עכשיו ונתחיל לעבוד על האף המושלם עבורכם במחיר משתלם!
תוכן עניינים - לפתיחה לחצו

אחד התהליכים החשובים ביותר לקראת ניתוח אף הוא שלב הייעוץ. כדאי לשעות במהלך זמן זה כמה שיותר שאלות.

אחד מהניתוחים הפלסטיים הכי נפוצים בשנים האחרונות זה כמובן ניתוח אף, שכן האף זה לא מסוג האיברים שאפשר להתעלם מהם. הוא ממוקם ישירות באמצע הפנים ולכן זה טבעי שאם האף שלכם גדול מידי, עקום מידי או בכל צורה שהיא פשוט לא מתאים לכם וגורם לכם להרגיש לא בנוח, הרי זה רק טבעי שתחשבו על האפשרות של ניתוחי אף. עם זאת, אסור לשכוח שלמרות הפופולאריות בקרב ניתוחים פלסטיים עדיין מדובר על ניתוח לכל דבר. זה אומר שהפרוצדורה הכירורגית נעשית בהרדמה מקומית ומתבצעת בבית חולים. לכן לפני שעושים ניתוח כזה צריך לעבור הכוונה ולקבל ייעוץ לניתוח אף, כי לא כל אחד מתאים לניתוח אף ולא כל אחד יוכל להתמודד עם הניתוח הזה. בנוסף, לא כל רופא מנתח יתאים לכל מטופל, שכן ישנם פרמטרים רבים שחשוב להתייחס אליהם לפני שמקבלים החלטה לעשות ניתוח כזה.

 

ייעוץ לניתוח אף – מה כולל הייעוץ?

כשמדברים על ייעוץ לפני ניתוח אף מדברים על מפגש פרטי עם רופא מנתח אף, כאשר מטרת המפגש היא להבין האם המטופל מתאים לניתוח או לא. לכן הרופא שואל את המטופל כל מה שצריך לדעת, מתעניין האם יש למטופל מחלות כרוניות שונות, והאם הוא עבר ניתוחים פלסטיים אחרים בעבר. נערכות גם בדיקות נוספות לגבי סוג העור, מבנה העצמות ומצב הסחוס הפנימי של האף, שכן כל הדברים האלה ישפיעו על ההחלטה הסופית. המטרה של המפגש הזה היא לא רק לבצע בדיקות אלא גם להעניק לכם את כל התשובות שלהן אתם זקוקים ולכן זה הזמן שבו תוכלו לשאול הכול אודות הניתוח. חלק מהשאלות בוודאי יעלו תוך כדי הפגישה, ואחרות יקבלו מענה עוד לפני שתספיקו להשמיע את קולכם, אבל בכל מקרה – נסו להכין רשימת שאלות מראש. אתם יכולים לעשות את זה לאחר מחקר ראשוני משלכם באינטרנט וקריאת חוות דעת של אנשים שעשו ניתוח אף ומוכנים לשתף בחוויית הניתוח ובתחושות של אחרי. וודאו שבמהלך הייעוץ תקבלו מענה לכל שאלה, גם אם היא נראית טריוויאלית. בקשו לדעת איך בדיוק מתנהל ניתוח אף, אילו הכנות מיוחדות יידרשו מצדכם קודם כמו צום או הפסקת עישון או תרופות, למה אפשר לצפות אחרי, כמה זמן ייקח עד שהנפיחות או החבישות ירדו ובעיקר לאיזו תוצאה אתם צריכים לצפות. היו כנים ופתוחים לגבי כל חשש, בעיקר כדי לאפשר לרופא המנתח לספק תשובה לכל חשש כזה.

ייעוץ לניתוח אף – חשיבות בחירת הצוות הרפואי

בין אם אתם רוצים לעשות היום ניתוח פלסטי באף ובין אם אתם חושבים לעשות כל ניתוח פלסטי אחר, אחד מהדברים הכי חשובים זה לדעת מי ינתח אתכם. כלומר, זה שאדם הוא רופא ומנתח פלסטי עוד לא הופכת אותו למומחה בתחום, ובהחלט כדאי לבדוק אל מי אתם פונים. מומלץ לברר ממתי הרופא מבצע ניתוחי אף ובעיקר, האם המטופלים האחרים שלו יצאו מרוצים? מעבר לכל אלה כמובן שצריך להתייחס גם לשאלת העלויות כי לא כל אחד מאיתנו יוכל להרשות לעצמו לשלם כל מחיר שידרשו ממנו. המטרה היא לצאת מרוצים אם אתם כבר עושים ניתוח כזה ולכן כדאי לבדוק בשבע עיניים אל מי אתם פונים. ולמרות שהמחיר הוא בהחלט עניין חשוב, וברור שיש לנו מגבלת תקציב, נסו שלא ללכת שולל אחרי מחירים זולים מאוד, משום שמחיר זול עשוי לגבות מכם מחיר יקר הרבה יותר כשתתעוררו בבוקר אחרי עם תוצאה שהיא רחוקה מאוד מזו שאליה שאפתם, ואף להסתכן בצורך לעבור ניתוח נוסף…

רוצים לדעת עוד רוצים לשמוע על הטבות ומבצעים בתחום

אנחנו הכתובת השאירו לנו פרטים .

שתפו ברשתות החברתיות
לקביעת פגישת ייעוץ עם
פלסטיקאי מומחה
מומחי פרופורציה לניתוחי אף

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות וקביעת פגישת ייעוץ עם פלסטיקאי מומחה ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ופגישת ייעוץ לניתוח אף פלסטי ללא התחייבות ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!