ניתוח אף ארוך

רוצים לאהוב את מה שאתם רואים במראה?
השאירו פרטים עכשיו ונתחיל לעבוד על האף המושלם עבורכם במחיר משתלם!
תוכן עניינים - לפתיחה לחצו

אחת הסיבות הפופולריות ביותר בגללן אנשים בוחרים בניתוח אף היא ללא ספק בעקבות אורך רב יתר על המידה, דבר שגורם לחוסר פרופורציות. אם אתם מתעניינים בנושא ושוקלים אף לעבור את הניתוח, חשוב לדעת להקפיד על מספר נקודות חשובות, כמובן לפני, אך גם אחרי הניתוח. טרם ניתוח אף ארוך, אספנו עבורכם מספר נקודות חשובות אשר תקפידו עליהן, ההליך יהיה קל מאשר אתם חושבים ויחלוף מהר מאוד.

– הקפידו לבחור במנתח אף בעל ניסיון, והינו מוכר במידה מסויימת. חשוב לזכור שאם תרצו לבחור במנתח אף "נחשב", שמו ילווה באלפי ש"ח נוספים להצעת המחיר לניתוח. אל תבחרו באופן אוטומטי במנתח שמציע מחיר מאוד זול, שכן ייתכן וזה מלמד על המקצועיות שלו ואיכות העבודה.

– לפני שאתם בוחרים את המרפאה המתאימה לביצוע ניתוח אף ארוך, חשוב מאוד שתבררו על המרפאה \ המנתח. תשאלו אנשים שאתם סומכים עליהם ואולי עשו אצלו את הניתוח, קראו ביקורות ברשת ותנסו לקבל איזה מידע שאתם יכולים.

לקביעת פגישת ייעוץ עם פלסטיקאי מומחה לניתוחי אף מצוות המומחים של רשת מרפאות פרופורציה, התקשרו עכשיו: 077-4447040

– אולי הטיפ הכי חשוב לפני ניתוח אף ארוך הוא להגיע לפגישת ייעוץ והכרות ראשונית במרפאה. מאוד חשוב להפגש פנים מול פנים עם המנתח, לתאם ציפיות ובעיקר להבין את כל ההליך הלא פשוט שאתם הולכים לקראתו. שימו לב למידת הנחמדות של המנתח, כמה נקייה המרפאה, המכשור וכו'. כל אלו יעזרו לכם להבין טוב יותר אם המרפאה והמנתח מתאימים לכם ולדרישות שלכם.

– בפגישת הייעוץ לפני הניתוח יסביר לכם המנתח על דרכי ההתכוננות לניתוח – להיפטר מאיפור, לנקות פנים, להפסיק לעשן שבועיים לפני ועוד), וכל זאת במטרה שהניתוח ילווה בכמה שפחות סיכונים. גם לאחר ניתוח אף ארוך חשוב להקפיד על הימנעות מתזוזה מיותר (כדי למנוע פגיעה בעצם החלשה), לנוח, להחליף תחבושות במרפאה ולהקפיד על ניקיון האזור ולהחליף את הטמפונים שבנחיריים (שעוצרים את הדימום).

חשוב ביותר להקפיד על ההוראות שאתם מקבלים מהרופא המנתח לאחר ניתוח אף ארוך, כי אלו פשוט יכולות לשנות לכם את כל הליך ההחלמה וההתאוששות של העצם הפגיעה. הגיעו לביקורת בזמן הנכון!

רוצים לדעת עוד רוצים לשמוע על הטבות ומבצעים בתחום

אנחנו הכתובת השאירו לנו פרטים .

בברכה,

צוות פורטל af4u

שתפו ברשתות החברתיות
לקביעת פגישת ייעוץ עם
פלסטיקאי מומחה
מומחי פרופורציה לניתוחי אף

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות וקביעת פגישת ייעוץ עם פלסטיקאי מומחה ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ופגישת ייעוץ לניתוח אף פלסטי ללא התחייבות ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!