ניתוח אף משולב אסתטי ורפואי

רוצים לאהוב את מה שאתם רואים במראה?
השאירו פרטים עכשיו ונתחיל לעבוד על האף המושלם עבורכם במחיר משתלם!
תוכן עניינים - לפתיחה לחצו

 ניתוח אף משולב אסתטי ורפואי

האף, מעצם היותו האיבר הבולט ביותר בפנים, בו העיניים של העומד מולנו מתרכזות באופן כמעט מידי, הינו מושא לשלמות ויופי. מיליוני אנשים ברחבי העולם חולמים על אף סימטרי, סולד וכזה המתאים ביותר למראה פניהם.ניתוח אף משולב אסתטי ורפואי הוא ניתוח אף שנחשב לאחד מן הניתוחים הפלסטיים הפופולריים ביותר בעולם, תופס בגאווה את המקום הראשון בישראל, ונחשב על פי מנתחים פלסטיים רבים לפסגת היצירה אליה ניתן להגיע.

ניתוח אף אסתטי

כאשר מדובר על ניתוח אף, מבחינת אנשים רבים הכוונה הינה לניתוח אף פלסטי, ולכזה אשר אינו מחויב במציאות ואינו נובע מפגם רפואי כלשהו. מטרתו של ניתוח אף אסתטי הינה כשמו, שינוי חיצוני של האף, על מנת להקנות לו מראה סימטרי יותר ביחס לפנים. כיום הניתוח הפך לנגיש לכל מבחינת המחיר, ובנוסף הטכניקות לביצוע הניתוח הנן כה מתקדמות, עד אשר ניתן להגיע להחלמה מלאה בתום פרק זמן של שבועות בודדים.

ניתוח-אף

ניתוח אף רפואי

בשונה מניתוח אף אסתטי, מטרתו של ניתוח אף רפואי הינה תיקון של פנים האף כתוצאה של בעיה רפואית המחייבת זאת. את הניתוח יש לערוך במקרים בהם ישנה פגיעה במעברי האוויר, וישנו קושי בנשימה. הניתוח לרב יתבצע כטיפול לתיקון מחיצת אף בעלת מבנה פגוע. הניתוח נחשב למסובך במידה רבה, ועליו להתבצע תחת השגחה כירורגית מקיפה. בנוסף, חשוב להדגיש כי לא כל בעיית נשימה נובעת כתוצאה ממבנה אף לקוי, אלא יכולה להיווצר בעקבות הצטברות של נזלת בזמן אלרגיה על הרירית.

ניתוח אף משולב אסתטי ורפואי

במקרים מסוימים ניתן "להרוג 2 ציפורים באבן אחת", ולשלב בין שני ההליכים המתוארים לעיל. באם הנכם חולמים לעבור ניתוח אף אסתטי, ובנוסף זקוקים גם לתיקון מבני של האף, תוכלו לשקול ניתוח אף משולב אסתטי ורפואי, ולטפל בשתי הסוגיות, אך רק באם ישנו הכרח בכך (!). על אף שניתוח אף רפואי הינו הזדמנות טובה לעבור בה גם תיקון אסתטי, יש להדגיש כי ניתוחי אף רפואיים נוספים כדוגמת הסרת פוליפים, ניתוח מחיצה ועוד כמובן אינם מחייבים זאת.

ניתוח אף

באם הנכם חולמים לעבור ניתוח אף משולב אסתטי ורפואי, חשוב לשקול את העניין בכובד ראש, ולהבין את העלויות הכרוכות בכך (צוות חדר ניתוח מקיף יותר), הסיכונים וכמובן גם את משך ההחלמה אשר אורך יותר זמן. באם הרצון לעבור את הניתוח קיים, יש לקבוע פגישת ייעוץ עם המנתח העתידי ולהבין במדויק לקראת מה הולכים, ואת הסיכונים הכרוכים בכך.

 

רוצים לדעת עוד ? רוצים לשמוע על הטבות ומבצעים בתחום ניתוחי אף ?

אנחנו הכתובת ! השאירו לנו פרטים .

שתפו ברשתות החברתיות
לקביעת פגישת ייעוץ עם
פלסטיקאי מומחה
מומחי פרופורציה לניתוחי אף

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות וקביעת פגישת ייעוץ עם פלסטיקאי מומחה ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ופגישת ייעוץ לניתוח אף פלסטי ללא התחייבות ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!