ניתוח אף עקום

רוצים לאהוב את מה שאתם רואים במראה?
השאירו פרטים עכשיו ונתחיל לעבוד על האף המושלם עבורכם במחיר משתלם!
תוכן עניינים - לפתיחה לחצו

ניתוח אף נחשב להליך הפלסטי, שאינו רפואי, הפופולרי ביותר בישראל (אחריו ניתן למצוא את ניתוח הגדלת החזה המפורסם. אם אתם מתעניינים לגבי ניתוח אף עקום, ממנו אתם סובלים, חשוב להבין כי כיום ניתן לערוך את ההליך תוך כדי שימוש בטכניקות המתקדמות ביותר, אלו המלווים בסיכונים מופחתים באופן משמעותי לעומת העבר, בשילוב עם משך ההחלמה, המאפשר חזרה לשגרה חיים נורמלית, קצת באופן משמעותי. בהמשך מאמר זה, נשמח לספק לך את מלוא המידע בנושא ניתוח אף עקום, החל מהטכניקות השונות, פגישת הייעוץ עם המנתח ודגשים לגבי משך ההחלמה הנדרש לאחר ההליך.

ניתוח אף עקום

הניתוח, אל אף שנחשב לפופולרי וכביטוי שגור, כולל בתוכו חדירה כירורגית (אמנם מינימלית) המלווה בהרדמה מלאה, ויש להבין את מהות העניין במלואו. בכל הנוגע להליך הניתוח, חשוב להיות מודעים למספר נקודות חשובות, שאספנו עבורכם, קריאה נעימה:

– טכניקת הניתוח: ישנן 2 טכניקות המשמשות לניתוח, האחת פתוחה והשניה סגורה, אשר נבחרות בהתאם למבנה אפכם וכן המטרה שאתם מעוניינים להשיג. הטכניקה הסגורה כוללת חדירה מינימלית יותר של כלי הניתוח אל האף, ומלווה במשך החלמה מהיר יותר.

– בחירת מנתח: בכל הנוגע לניתוח אף עקום, חשוב להבין כי אין להקל ראש בעת בחירת המנתח שיבצע את ההליך. יש לערוך מספר פגישות ייעוץ עם מספר מנתחים (דרך מעולה לקבלת מושג, תיאום ציפיות והבנה מלאה של ההליך), לשאול מכרים ומשפחה, פורומים ברשת וכן כמובן לבקש, ואף לדבר, עם אנשים אשר עברו את הניתוח לצד המנתח ויכולים להעיד על טיבו.

לקריאה מורחבת בנושא הבחירה במנתח אף

סיכונים \ צלקות: כיום, עם התפתחות הטכנולוגיה המשמשת לערוך ניתוח אף עקום, ההליך מלווה בסיכונים מופחתים באופן משמעותי לעומת העבר. בנוסף לכך, הצלקות המתלוות לניתוח חולפות במלואן ולמעשה לא ניתן להבחין לאחר מספר שבועות \ חודשים הנדרשים להחלמה בכל זכר להליך הכירורגי.

משך החלמה: לאחר ניתוח אף עקום אין כלל וכלל לזלזל ולהקל ראש במשך ההחלמה הנדרש לאחריו. חשוב להישמע באופן מדוייק להוראות הרופא, להקפיד על מנוחה תכופה ולהימנע מכל פעילות פיזית אשר יכולה להפריע להחלמה ועיצובים בריאים של האף המנותח.

לקריאה מורחבת

רוצים לדעת עוד ? רוצים לשמוע על הטבות ומבצעים בתחום ניתוחי אף ?

אנחנו הכתובת ! השאירו לנו פרטים .

שתפו ברשתות החברתיות
לקביעת פגישת ייעוץ עם
פלסטיקאי מומחה
מומחי פרופורציה לניתוחי אף

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות וקביעת פגישת ייעוץ עם פלסטיקאי מומחה ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ופגישת ייעוץ לניתוח אף פלסטי ללא התחייבות ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!