ניתוחי אף לא מוצלחים – כיצד מתמודדים?

רוצים לאהוב את מה שאתם רואים במראה?
השאירו פרטים עכשיו ונתחיל לעבוד על האף המושלם עבורכם במחיר משתלם!
תוכן עניינים - לפתיחה לחצו

עצם העובדה שהאף הוא אבר כה בולט בפנינו, פגם מבני בו, גם אם כזה מינורי, יגרום לרב לפגיעה אסתטית לא מבוטלת בסימטריית הפנים כולה. טכניקות כירורגיות לתיקון מבנה אף לקוי קיימות עשרות שנים, אך בעשור האחרון ניתן לומר בביטחון כי חלה התקדמות חסרת תקדים באופי הניתוח. אמנם נדיר, אך ניתן מעת לעת לשמוע על ניתוחי אף לא מוצלחים, הן מבחינת תוצאת הניתוח והן מבחינת קושי רב שמתגלה במהלך תקופת ההחלמה. אנשים רבים שחושקים בניתוח ממהרים בבחירת המומחה, או בוחרים בו לפי העלות, אך חשוב להדגיש את

תשומת הלב המלאה הנדרשת בבחירת מנתח אף וכן על ההקפדה על הוראות ההחלמה. בהמשך מאמר זה נפרוט בפניכם את הדגשים החשובים ביותר הנוגעים לניתוח, קריאה מהנה.

ניתוחי אף לא מוצלחים – בחרו מומחה מתאים והקשיבו לו

1. בחירת מנתח אף

– עלות: כפי שנאמר קודם, חשוב כמובן לא לבחור במנתח שעתיד לבצע בגופכם הליך כה קריטי על סמך מחיר, בטח שלא בלבד. חשוב לשקלל מספר נתונים יחדיו. חשוב לציין כי אין בהכרח הדבר כי עלות המנתח מצביעה על טיבו, אך אנו ממליצים כמובן לא ללכת שבי אחר הצעות אטרקטיביות לכדי חשד. בנוסף, דעו כי עלויות הניתוח בקרב מנתחים ומרפאות שנמצאים במרכז הארץ לרב יהיו גבוהות יותר מצד אלו שנמצאות בפריפריה.

– ניסיון: נתון שכמובן יש להתייחס אליו בכובד ראש. על ניסיונו של המנתח ניתן להסיק לרב מאינדקסים ואתרים רפואיים, ופרה-רפואיים, אך ההמלצה הטובה ביותר הינה לקבוע פגישת ייעוץ אישית. במהלך הפגישה הראו למנתח שאתם בעלי ידע בנושא הניתוח, ובנוסף אל תתביישו ותבקשו לראות תעודות והסמכות המעידות על ניסיונו. בנוסף לכך, מומלץ לבקש לשוחח עם מספר מטופלי עבר על מנת לשמוע מהם באופן אישי על טיבו של המנתח והמרפאה.

– ביקורות \ חוות דעת: בנוסף לשיחה עם מטופלי עבר של מספר מנתחים שכן זו הדרך האיכותית ביותר להסיק על ניסיונו ואיכותו של המנתח, ניתן גם לאסוף מידע מרחבי הרשת, מאתרים רפואיים ופורומים. חשוב לדעת לסנן את המידע, ולהבין כי מהימנותו, בחלק מן האתרים, מוטלת בספק.

– קרבה למקום מגורים: רבים לא שמים על כך דגש, אך אנו ממליצים לבחור במנתח \ מרפאה הממוקמים במרחק נסיעה סביר ממקום מגורייך. הסיבה לכך היא חשיבה קדימה למהלך פרק ההחלמה, בו במקרה של סיבוך, חלילה – אך יש לקחת אופציה זו בחשבון, יעלה הצורך להגיע למרפאה בבהילות. חשבו על כך.

2. משך החלמה

– זהירות: ניתוחים אף לא מוצלחים יכולים לנבוע בעקבות מכה שעצמות האף חוות במהלך פרק ההחלמה, בו איחויין לא הגיע למטרה הרצויה – למעשה איחוי מושלם של עצמות האף מתקבל באופן מלא רק לאחר כשנה מיום הניתוח. לאחר הניתוח יולבש על אפכם סד פלסטיק מיוחד במטרה להגנה על האף מפגיעות. הקפידו להימנע מסיטואציות בהן אתם יכולים לחוות מכה פיזית, גם אם חלשה, באזור הניתוח, שכן בכוחה לגרום לאיחוי לקוי ולא רצוי של מבנה האף.

– מנוחה: בהמשך לנקודה הקודמת, מנוחה חשובה מאוד במיוחד בימים ואף בשבועות הראשונים שלאחר הניתוח. קחו לעצמכם שבוע חופש מהעבודה, ותנו לגופכם להחלים באופן ראוי.
– שמש: פנינו חשופים כמעט באופן תמידי לאור השמש כאשר אנו מחוץ למשרד או העבודה. במיוחד בימים ובשבועות הראשונים, ובעקבות ההליך הניתוח וחיתוך העור באזור האף, הקפידו ככל הניתן להימנע מחשיפה לשמש. חשיפה מוגברת עלולה לצרוב את העור הרגיש באזור הניתוח ולגרום לתחושות מאוד לא נעימות.

– מאכלים חריפים: הימנעו מאכילת מאכלים חריפים בשבועות שלאחר ניתוחי אף, שכן ריריות האף רגישות במיוחד, ויכולות להיות מגורות באופן מוגבר בעת אכילה של מאכלים חריפים.
ניתוחי אף לא מוצלחים לא חלפו מן העולם, אך ניתן בהחלט להקטין את הסיכוי להיתקל בהם ע"י בחירה מושכלת של מומחה לביצוע המשימה. למידע ופרטים נוספים אודות ההליך, המלצות למנתחים מומחים באזור מגוריכם ומענה על כל שאלה נוספת, אתם מוזמנים להשאיר את פרטים בטופס המצורף לעמוד זה, ולאפשר לצוות המומחים שלנו ליצור אתכם קשר עוד היום

שתפו ברשתות החברתיות
לקביעת פגישת ייעוץ עם
פלסטיקאי מומחה
מומחי פרופורציה לניתוחי אף

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות וקביעת פגישת ייעוץ עם פלסטיקאי מומחה ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ופגישת ייעוץ לניתוח אף פלסטי ללא התחייבות ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!