מה חשוב לקחת בחשבון לפני הגדלת חזה?

רוצים לאהוב את מה שאתם רואים במראה?
השאירו פרטים עכשיו ונתחיל לעבוד על האף המושלם עבורכם במחיר משתלם!
תוכן עניינים - לפתיחה לחצו

הגדלות חזה הפכו בשנים האחרונות לפופולאריות מאוד. בארץ זהו הניתוח הפלסטי הנפוץ ביותר כשמדי חודש כמה מאות נשים בוחרות להוסיף לשדיהן נפח ורושם, וגם ברחבי העולם זהו אחד ההליכים הכירורגיים הרווחים בקטגוריית הניתוחים שמטרתם שיפור האסתטיקה

(בארה"ב למשל זכו במהלך שנת 2014 לא פחות מ-286,254 נשים לשתלים בחזה).

אבל גם אם מדובר בניתוח פופולארי, וגם אם התרבות העכשווית הפכה את הגדלות החזה לפרוצדורה שלא רק שאין סיבה להתבייש בה כפי שהיה בעבר אלא אף לכזו שלא מעט נשים מתגאות כי עברו אותה, וגם אם הידע הרפואי הקיים והמיומנות ההולכת ומשתכללת של עוד ועוד מנתחים פלסטיים מבטיחים תוצאות יפות יותר ובעיקר כאלה שמעניקות מראה טבעי יותר – עדיין ישנם מספר דברים שחשוב לקחת בחשבון לפני שמבצעים הגדלת חזה.

האם חזה גדול יותר באמת יהפוך אותך למאושרת יותר?

השאלה החשובה ביותר, שחובה להתעמק בה ובכנות מוחלטת, היא האם חזה גדול יותר אכן יהפוך אותך למאושרת יותר.

זוהי, באופן טבעי, שאלה שלא קל לענות עליה. על מנת שאישה שאינה מרוצה מגודל השדיים שלה תוכל לדעת בוודאות האם הגדלת חזה אכן תוביל לחיים טובים יותר היו צריכים להתקיים שני יקומים מקבילים שבאחד מהם היא עוברת את הניתוח ובשני לא, וכן היא הייתה צריכה להיות בעלת יכולת לצפות בעתיד שלה בשני יקומים אלה כדי לבצע את ההשוואה ולדעת האם שדיים חדשים יוסיפו לה נחת ואם כן, כמה.

כל אלה הם נחלתם של סרטים ואינם קיימים במציאות, אולם אישה בוגרת שמכירה את עצמה היטב יכולה בכל זאת להעריך עד כמה תתרום לאיכות חייה הגדלת החזה. בעיקר נדרשת כנות ויכולת התבוננות עצמית ובחיים מבלי לעשות הנחות.

בהקשר זה חשוב להדגיש כי נערות צעירות לא תמיד מצוידות ביכולת להעריך עד כמה חזה גדול יותר אכן יתרום לרווחתן, ועל כן בגילאים אלה מומלץ להתייעץ עם אנשים מבוגרים יותר (למרות שלפעמים הדבר לא קל) וכן לפנות למנתח פלסטי בעל יושרה גבוהה במיוחד ורגישות גבוהה גם כן – כזה שיוכל לחוות דעה אמיתית לגבי כדאיות ההגדלה.

ציפיות ריאליות

במידה והחלטת לעבור ניתוח הגדלת חזה חשוב מאוד לא לפתח ציפיות שאינן ריאליות, לא לגבי איך ייראו השדיים לאחר הניתוח ולא לגבי איך ייראו החיים באופן כללי.

ציפיות ריאליות הן מפתח חשוב להצלחת הניתוח, וזוהי סיבה טובה נוספת לבחור במנתח פלסטי מנוסה במיוחד שיידע לשרטט עבורך תמונה מפורטת ומדויקת במיוחד של מראה החזה בסופו של תהליך ויעזור לך להבין איך תיראי ומי תהיי לאחר הגשמת החלום.

שתפו ברשתות החברתיות
לקביעת פגישת ייעוץ עם
פלסטיקאי מומחה
מומחי פרופורציה לניתוחי אף

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות וקביעת פגישת ייעוץ עם פלסטיקאי מומחה ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ופגישת ייעוץ לניתוח אף פלסטי ללא התחייבות ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!