כמה זמן אחרי ניתוח אף מותר לעשן

רוצים לאהוב את מה שאתם רואים במראה?
השאירו פרטים עכשיו ונתחיל לעבוד על האף המושלם עבורכם במחיר משתלם!
תוכן עניינים - לפתיחה לחצו

ניתוח אף הינו פתרון איכותי ואמין מאוד גם לבעיות של חוסר אסתטיקה בשל אף עקום או סולד, בולט או נשרי ולכן אין זה פלא כי ניתוח אף נמצא בין הניתוחים הפופולאריים ביותר בין רשימת הניתוחים הכירורגיים קוסמטיים. לקראת הניתוח ולאחריו ישנם מספר הרגלים עליהם יש לוותר באופן זמני לפני ואחרי הניתוח עצמו.

כמה זמן אחרי ניתוח אף מותר לעשן

ניתוח אף כשלעצמו אינו אורך יותר משעה או שעה וחצי לכל היותר אולם חשובות לא פחות מהניתוח עצמו ומהמקצועיות בה הוא מבוצע – הן תקופות ההכנה ותקופות ההחלמה מהניתוח. רבים שואלים כמה זמן אחרי ניתוח אף מותר לעשן או כמה זמן לאחר ניתוח אף מותר לחזור לעשות ספורט באופן שגרתי, כמו גם לחזור לעבודה ולחיים רגילים. זמן המנוחה לאחר ניתוח אף הינו זמן קריטי לצורך בנייה נכונה של האף למשך זמן ארוך ולהחלמה בריאה של האף.

מתעניינים בניתוח אף? להתייעצות וקביעות תור מהיר לייעוץ עם רופא מומחה לניתוחי אף התקשרו עכשיו: 077-4447040

או מלאו פרטים לקבלת הצעות מחיר משתלמות (עד 50% הנחה!)

חשיבותה של החלמה נכונה

השלכות העישון הינן חמורות אולם במקרים של תהליכי החלמה וכן בלאחר ניתוח – חשיבות ההימנעות מעישון הינה גדולה פי כמה. בבואנו לענות על השאלה כמה זמן אחרי ניתוח אף מותר לעשן, חשוב לקחת בחשבון את ההשלכות של העישון, העלולות לגרום לנמק עורי, החלמה לא שלמה של צלקות הניתוח וקשיים שונים אחרים בהחלמה מהניתוח כגון תהליך החלמה איטי, צלקות גסות ובעיות אחרות בעור. במהלך ניתוח אף ולאחריו – מגיע פחות דם לאזור המנותח, כאשר עישון במהלך תקופת ההחלמה ביכולתו להרע אף יותר את ההשלכות של הקושי בזרימת הדם.

הימנעות מעישון במהלך ההחלמה

על מנת לדעת כמה זמן אחרי ניתוח אף מותר לעשן חשוב לקחת בחשבון את כל תקופת ההחלמה ואת ההשפעות השונות של הצלקות הנגרמות בניתוח עצמו.  הרעלנים המצויים בתוך הטבק וכוללים ניקוטין ופחמן דו חמצני מפריעים לזרימת הדם וכן מפחיתים את כמות החמצן המגיעה לרקמות. תהליכים הכרחיים ובסיסיים בדם כגון קרישת דם, חלוקת התאים, תגובות לניתוח ועוד הינם חלק אימננטי מתהליך ההחלמה הטבעי והבריא ולכן חשוב מאד לשמור על פעילות תקינה של הדם.

לקביעת פגישת ייעוץ עם פלסטיקאי מומחה לניתוחי אף מצוות המומחים של רשת מרפאות פרופורציה, התקשרו עכשיו: 077-4447040

שתפו ברשתות החברתיות
לקביעת פגישת ייעוץ עם
פלסטיקאי מומחה
מומחי פרופורציה לניתוחי אף

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות וקביעת פגישת ייעוץ עם פלסטיקאי מומחה ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ופגישת ייעוץ לניתוח אף פלסטי ללא התחייבות ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!