ניתוח מחיצה באף

רוצים לאהוב את מה שאתם רואים במראה?
השאירו פרטים עכשיו ונתחיל לעבוד על האף המושלם עבורכם במחיר משתלם!
תוכן עניינים - לפתיחה לחצו

כידוע, האף (מערת האף) מורכב משני חללים, ימני ושמאלי, אשר בינם חוצצת מחיצת האף (ספטום). ניתוח מחיצה באף הוא ניתוח שבמקרים בהם ישנו פגם (הן מולד והן כתוצאה ממכה בעקבות טראומה) במבנה האף, ובמבנה המחיצה, עלולה להיווצר חסימה בדרכי כניסת האוויר דרך הנחיר, חלקית או מלאה – תלוי בהיקף הפגיעה. חסימה של דרכי כניסת האוויר יכולה להיות גורם וכן זרז למספר בעיות ובהן דלקות בסינוסים, נשימה אשר אינה חלקה והרגשה של אף סתום. במקרים אלו, בהם ישנה פגיעה משמעותית באיכות חייו של המטופל, וכן קיים חשש לסיכונים משמעותיים יותר, יש לשקול ביצוע של הליך לתיקון המחיצה, הקרוי ניתוח מחיצת אף, בהמשך גם נפרט לגבי המחיר.

קצת על ניתוח מחיצה באף

הניתוח נחשב לאחד ההליכים הפופולריים במשפחת ניתוחי האף, וביכולתו להקל משמעותית על הסובלים מבעיות נשימה וכן סינוסיטיס, הנובעות כתוצאה מפגם במחיצת האף. על אף שאינו נחשב לניתוח קוסמטי, אלא רפואי, ניתן לשלבו יחד עם טיפול קוסמטי לשם הקניית מראה אסתטי, בריא וסימטרי לאף, אשר גם נושם טוב וגם מספק מראה נהדר.

הניתוח מבוצע לרב תחת הרדמה מקומית בלבד, ואורך כשעתיים. השלב הראשון הינו הסרת חתיכות ושאריות סחוס, מתבצע דרך הנחיריים ואינו גורם לפציעת החלל הפנימי של האף. בעת הניתוח, ובאם ישנה חובה ביישור המחיצה, מתבצע יישור של העצם. חשוב להדגיש כי לא כל סטייה במחיצה מחייבת ניתוח מחיצת אף, אלא רק באם אחת מההשפעות הינה פגיעה משמעותית במעבר האוויר בנחיריים.

הכנות לניתוח מחיצה באף

ראשית, חובה עליכם לוודא ולאשר עם רופא מוסמך האם הניתוח באמת הכרחי עבורכם, ואין מוצא אחר. על מנת לקבל חוות דעת מהימנה, יש להיוועץ עם רופא אשר יבדוק באם אכן ישנה פגיעה במעבר האוויר בנחיריים, או שמא מדובר בהפרעה קוסמטית בלבד (אשר גם בה ניתוח לטפל, על ידי ניתוח אף פלסטי); אנשים רבים הסובלים מסטייה באף, אינם זקוקים כלל לניתוח. 

שוחחו גם בעניין המחיר ואל עדיף לומר שאתם בסקר מחירים והצעות מחיר לניתוח מחיצת אף.

בטרם תיגשו לניתוח, תתבקשו על ידי הרופא לספק תוצאות בדיקות דם אחרונות, ובמקרים מסוימים לעבור בדיקת מאמץ. בנוסף, חשוב להיפגש עם הרופא שעתיד לבצע את ההליך על מנת לתאם ציפיות וכן להיות מודעים ככל הניתן לחששות, לסיכונים וכן לתופעות הלוואי שיכולות להתעורר בעקבות ניתוח מחיצת אף.

ניתוח מחיצה באף – החלמה

התקדמות הרפואה הפלסטית הביאה עמה התפתחות אדירה בפרק הזמן הנדרש הן למשך האשפוז שלאחר הניתוח, והן להחלמה ממנו. כבר בסיום הניתוח יובל המטופל לחדר ההתאוששות, וביום למחרת כבר ישוחרר לביתו. סביר שתחושו כאבים, יובש וכן אובדן תחושה באזור האף, אשר נחשבות לתופעות לוואי נורמליות.

על מנת לאפשר לאזור להחלים במהירות רבה ככל הניתן לאחר ניתוח מחיצת אף, יש להימנע, לפחות בשבועיים הראשונים, מתזוזה עזה ופעילות מוגברת, וכן לא לאכול אוכל חריף (לקריאה מורחבת על ההחלמה מהניתוח).

ניתוח מחיצת אף מחיר

מחיר ניתוח מחיצת אף נע בין 12.000 שקלים לבין – 14.000 שקלים.

 

רוצים לדעת עוד ? רוצים לשמוע על הטבות ומבצעים בתחום ניתוחי אף ?

אנחנו הכתובת ! השאירו לנו פרטים .

שתפו ברשתות החברתיות
לקביעת פגישת ייעוץ עם
פלסטיקאי מומחה
מומחי פרופורציה לניתוחי אף

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות וקביעת פגישת ייעוץ עם פלסטיקאי מומחה ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ופגישת ייעוץ לניתוח אף פלסטי ללא התחייבות ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!