ניתוח אף רחב – מידע מקיף על הצרת האף

ניתוח אף רחב
רופאים מומלצים לניתוח אף:
מחיר: 12,000-22,000
זמן החלמה: 1-4 שבועות
סוג הרדמה: חלקית / מלאה
רוצים לאהוב את מה שאתם רואים במראה?
השאירו פרטים עכשיו ונתחיל לעבוד על האף המושלם עבורכם במחיר משתלם!
תוכן עניינים - לפתיחה לחצו

ניתוח אף הוא הניתוח הפלסטי הפופולרי ביותר אחרי ניתוח הגדלת חזה. סוג נפוץ של ניתוח אף הוא ניתוח אף רחב. הרבה אנשים חושבים שהאף שלהם רחב או שמן והם רוצים לעבור את הניתוח על מנת להצר אותו.

במאמר הבא נסקור עבורכם את כל המידע שאתם צריכים לדעת על ניתוח אף רחב!

הקדמה

מעצם היותו של האף איבר כה בולט בפנים שלנו, כל פגם אשר קיים בו – בין אם מבני, אסתטי, או פגמים קטנים שרק אנחנו רואים, יכול להוות חוסר סימטריה בפנים. חוסר סימטריה בפנים שנגרמת בעקבות אף רחב מדי או שמן יכולה לגרום לפגיעה קשה באסתטיקת הפנים (כמובן שתלוי בפגם ובחומרתו).

כיום ניתוחים להצרת אף רחב ושיפור המראה ניתנים לביצוע בטכניקות ניתוח מתקדמות, המאפשרות החלמה קלה יותר וחזרה לשגרה מהירה יותר מאשר בעבר כבר לאחר מספר שבועות בודדים.

מה זה ניתוח אף רחב?

ניתוח אף רחב הוא סוג של ניתוח אף ומיועד לשנות את מבנה האף, במקרה זה להצר אף רחב. על המנתח להתאים את התוצאה הסופית של הניתוח על מנת שתהיה תואמת למבנה הפנים של המנותח ולא ייראה צר או קטן מדי, ובעצם חסר פרופורציות.

מתעניינים בניתוח אף? להתייעצות וקביעות תור מהיר לייעוץ עם רופא מומחה לניתוחי אף התקשרו עכשיו: 077-4447040

או מלאו פרטים לקבלת הצעות מחיר משתלמות (עד 50% הנחה!)

למי מיועד ניתוח אף רחב?

ניתוח אף רחב יכול להיעשות גם במצבים בהם האף נראה כביכול בעל פרופיל תקין, אך למעשה צורתו "שמנה" בקדמת הפנים. כלומר – עצמות האף והעור מאוד עבים או שהנחיריים גדולות ורחבות.

ניתוח של מבנה עצמות רחב זה לרוב נחשב מורכב יותר לניתוח לעומת ניתוח אף רגיל, אך כיום ניתן לבצע אותו בהליך דומה לשאר ניתוחי האף בזכות הטכנולוגיה הכירורגית המתקדמת שנמצאת בידי המומחים והשיטות המתקדמות שפותחו.

יש מטופלים אשר העור מסביב לאף שלהם הוא עור עבה, במטופלים אלו יהיה קשה יותר להשיג את התוצאה הרצויה מניתוח אף רחב.

ניתוח אף רחב מיועד גם לאנשים המעוניינים לבצע תיקון ניתוח אף לאחר שהתוצאה שהם רצו לא הושגה בניתוח הראשון.

האתגר בהצרת אף רחב

כמעט מכל הניתוחים הפלסטיים והרפואיים לאף, ניתוח אף רחב ושמן נחשב להליך המורכב ביותר עבור מנתח פלסטי. הסיבה העיקרית לכך היא שכאשר מתקנים מחיצות עקומות או מיישרים את האף ניתן לשבור ולתקן את מבנה הסחוסים והרקמה הקשה.

ניתוחים להצרת האף באזור הנחיריים, ניתוח להקטנת נחיריים, בקצה האף או באחד האזורים האחרים דורשים התעסקות עם רקמה רכה ובזו צריך להפגין יותר עדינות על מנת לא לפגוע בה.

בנוסף, תוצאות טובות קל יותר להשיג כאשר עובדים עם אפים רזים.

ניתוח אף רחב – השלבים שלפני

פגישת ייעוץ

בטרם ההליך תעברו פגישות ייעוץ, ייתכן שאצל מספר רופאים, ובסופו של דבר תחליטו מי המנתח אצלו תבחרו לעבור את הניתוח. לפגישות הייעוץ חשוב להגיע מוכנים מראש, עם כל השאלות שיש לכם על המנתח ועל ההליך.

דבר נוסף שחשוב לעבור עליו במהלך פגישת הייעוץ הוא הצורה הרצויה של האף ובירור האם למנתח יש ניסיון בניתוחים ותוצאות מהסוג שאתם מחפשים. בשל הקושי להשיג תוצאות טובות בניתוחי אף רחב חשוב שתתעקשו לקבל את כל התשובות בנושא זה.

ניתוח אף רחב הוא ניתוח משמעותי לכן בסוף הפגישה חשוב שתצאו בהרגשה שאתם סומכים על הרופא ב-100%!

עוד באותו נושא: כמה עולה לעשות ניתוח אף?

תכנון הניתוח

טרם ההליך, המנותח יידרש לבצע שורה של בדיקות מקיפות של מבנה האף במטרה להבין אם קיימים פגמים שעלולים להפריע למהלך הניתוח או לסבך אותו. בהתאם לתוצאות הבדיקות, בשילוב עם נתוניכם האישיים והתייעצות עמכם – יבחר המנתח את טכניקת הניתוח המתאימה ביותר לביצוע ההליך הכירורגי.

חשוב להבין שכמו בכל ניתוח גם בניתוח אף קיימים סיכונים.

הדמיית התוצאה הסופית

בזכות ההתקדמות הטכנולוגית הקיימת בתקופתנו, גדלה כמות הרופאים אשר מספקים הדמיה של התוצאה הסופית של הניתוח על תמונות של הפנים שלכם, שיטה זו נפוצה גם ברשתות הרפואה הפלסטית השונות בישראל.

תוכלו לספק למנתח תמונות לבחירתכם, המנתח יכול ליצור את ההדמיה של הצורה של האף ולהדביק אותה על התמונה שלכם. לא אהבתם? אין בעיה, בכמה לחיצות כפתור ניתן לשנות את הצורה הסופית עד שתגיעו לצורה הרצויה!

להרחבה על הדמיית ניתוח אף.

הכנה לניתוח

לפני הניתוח תידרשו לבצע כמה פעולות ובדיקות שונות:

  • בדיקות דם – על מנת לוודא שכל המדדים שלכם תקינים לקראת הניתוח
  • להפסיק לעשן – לרוב מספר ימים עד שבועיים לפני הניתוח
  • ייתכן שתידרשו לבצע בדיקות או פעולות נוספות – בהתאם להוראות הרופא

יום הניתוח

ביום הניתוח תידרשו לצום מספר שעות לפני, מספר השעות ייקבע ע"י הרופא המנתח שלכם. בנוסף, תידרשו להגיע לאחר מקלחת כאשר חפפתם את השיער היטב וניקיתם את הפנים בצורה יסודית.

לאחר שהגעתם אל המקום בו יתבצע ההליך ונקלטתם, יתחילו להכין אתכם לניתוח עצמו.

לקביעת פגישת ייעוץ עם פלסטיקאי מומחה לניתוחי אף מצוות המומחים של רשת מרפאות פרופורציה, התקשרו עכשיו: 077-4447040

ניתוח הצרת אף – שלבי הניתוח

הרדמה

ניתוח אף רחב מבוצע בהרדמה – חלקית או מלאה. שיטת ההרדמה תיקבע על פי החלטת הרופא המנתח לאחר התייעצות אתכם. רוב ניתוחי האף מבוצעים בהרדמה חלקית ובטשטוש, לעומת מעט ניתוחי אף רחב אשר מבוצעים בהרדמה מלאה.

לרוב, ניתוח אף בהרדמה מלאה יעבו אנשים אשר יש חשש שיילחצו בזמן הניתוח ויפריעו לרופא ולמהלך הניתוח.

מהלך הניתוח

לאחר שנגמר תהליך ההרדמה יחל שלב הניתוח עצמו.

ניתוח אף רחב יכול להתבצע באחת משתי השיטות הבאות:

ניתוח אף

ניתוח אף רחב בשיטה הפתוחה

בשיטה הפתוחה הגישה לאף נעשית מבחוץ. כלומר, מבצעים חתך בבסיס האף, מפקידים את העור מהאף וכך נגלה כל המבנה הפנימי של האף אל המנתח.

שיטה זו נחשבת לקלה יותר עבור המנתח כי ככה הגישה שלו לכל חלקי האף חופשית ואין לו מגבלה פיזית בביצוע הניתוח.

החסרון של השיטה – המנתח לא יכול לראות את הצורה של האף בזמן אמת אלא רק לאחר שהוא מחזיר את העור למקומות ותופר את האף.

עוד נקודה על השיטה הזו – היא משאיר צלקת קטנה בבסיס האףף, אך לרוב היא נמצאת בכפל העור וכמעט בלתי ניתנת לראייה.

ניתוח אף רחב ושמן בשיטה הסגורה

השיטה הסגורה היא השיטה הפופולרית מבין השתיים ונקראת כך משום שהגישה לאף נעשית מתוך הנחיריים ללא הפרדה של העור. החתך יבוצע בתוך הנחיריים ולא בחלק החיצוני של האף ולמעשה כל הניתוח יתבצע מתחת לעור ובאמצעות החדרת כל הכלים דרך הנחיריים.

היתרון העיקרי של השיטה – המנתח יכול לראות בזמן אמת את צורת האף ולתקן אותה וכך להגיע לתוצאה הקרובה ביותר לתוצאה הרצויה. יתרון נוסף הוא מניעת צלקת חיצונית מפני שכל החתכים נעשו בתוך הנחיריים.

החסרון של השיטה – בעיקר עבור המנתח ולא משפיע על המנותח. מפני שהגישה לפנים האף תיעשה דרך הנחיר המנתח עשוי להיתקל במגבלות פיזיות אך אלו לא יהיה משמעותיות מפני שהכלים בהם משתמשים היום הם קטנים ומיועדים להתאים לשיטה זו.

סיום הניתוח

לאחר שהמנתח סיים את הניתוח והגיע לתוצאה הרצויה הוא יתחיל לסיים את הניתוח. יחזיר את העור למקומו (אם הניתוח בוצע בשיטה הפתוחה) ויבצע תפירה של החתכים.

לאחר סיום התפירה יקבע המנתח את האף באמצעות סד גבס או פלסטיק אשר תישארו עימו לתקופת זמן עליה יחליט המנתח, לרוב מספר ימים. המטרה של הסד היא לקבע את צורת האף ולהגן עליו מפני מכות או תנודות אשר יכולות להפריע למהלך איחוי תקין של האף.

בנוסף, יכול להיות שיוכנסו לאפכם טמפונים רפואיים על מנת לספוג את שאריות הדם. ייתכן שבעקבות כך תחוו קשיים נשימתיים בימים הראשונים לאחר הניתוח.

כאשר המנתח יסיים לקבע את האף באמצעות הסד ולמקם את הטמפונים, למעשה נגמרו כל שלב הניתוח ותועברו להתאוששות.

לקביעת תור לפגישות ייעוץ לניתוח אף עם פלסטיקאי מומחה התקשרו עכשיו: 077-4447040

החלמה מניתוח הצרת אף

באופן עקרוני, תהליך ההחלמה מניתוח אף אינו שונה מהחלמה מניתוח אף מסוגים אחרים. אתם יכולים לצפות להיות משוחררים כבר מספר שעות לאחר סיום הניתוח.

24-48 השעות הראשונות לאחר הניתוח הן השעות הקשות ביותר בתהליך ההחלמה וילוו בכאבים ממשיים ובתחושות שעשויות להיות לא נעימות. לאחר מספר ימים כבר תרכישו הרבלה אשר תלך ותגבר.

בימים הראשונים שלאחר הניתוח עשויים להיות לכם שטפי דם מתחת לעיניים ובפנים בכלל, הפרשות ודימומים מהנחיריים ונפיחויות ובצקות. תופעות אלו יחלפו עם הזמן והתקדמות תהליך ההחלמה הטבעי של הגוף.

אחת ההמלצות החשובות ביותר לתהליך ההחלמה היא להימנע ככל הנתן מפכילות מכ סוג, ובמיוחד מכזאת שיכולה לגרום לפגיעה פיזית באף ובאזור הניתוח.

המלצה נוספת היא להימנע מחשיפה מוגברת לשמש בימים ובשבועות הראשונים לאחלר הניתוח מפני שאזור האף והעור סביבו רגישים במיוחד.

השתדלו להימנע מאכילת מאכלים חריפים וכאלו שיכולים לגרום ליצירת גירוי צורב בריריות האף או מאכלים קשים אשר יצריכו מכם לבצע פעולות לעיסה מאומצות ולגרום לתזוזה באף.

ככל שתקיפו להישמע להוראות הרופא כך כל התהליך יהיה קל ותקין ותוכלו לחזור לשגרה מלאה תוך שבועות בודדים.

תוצאות הניתוח

את תוצאות הניתוח המלאות יהיה ניתן לראות כחצי שנה עד שנה לאחר הניתוח כאשר יעברו כל הבצקות והנפיחויות שיהיו לכם בפנים ובאזור האף בפרט.

דבר נוסף שעשוי לקרות לאחר הניתוח הוא שיהיו שאריות של עור עודף, אך אלו ייעלמו עם הזמן במהלך תהליך ההחלמה הטבעי של הגוף.

ניתוח אף רחב לפני ואחרי

רוצים להתייעץ עם פלסטיקאי מומחה לניתוחי אף? לקביעת תור התקשרו כבר עכשיו: 077-4447040

הקודם
הבא

האם ניתן לפתור בעיות של עור עבה או שומני?

התשובה לשאלה זו היא מורכבת, ישנם טיפולים חדשניים ובכל רגע מתווספים כלים בהם יוכל הרופא המנתח להיעזר בכדי להעניק לכם את הפנים שתמיד רציתם.

ישנן מרפאות אשר לא יוכלו להציע פתרון לתיקון אף שאינו כולל שינוי של הסחוס או הרקמה הקשה באף, מרפאות אחרות יוכלו להציע לכם טיפולים והתוצאות האפשריות התלויות בסוג הטיפולים, איכות הרופא המנתח והנתונים הטבעיים שלכם.

בדיקת ההתאמה להליכים השונים נעשית במהלך פגישות הייעוץ.

השוואת מחירים יעילה ללא עלות מצד הגולשים!

הקפידו לבצע השוואת מחירים מקיפה בין מספר מנתחים ומרפאות על מנת להגיע להחלטה המושכלת ביותר וזאת שבצדה נמצא המומחה בעל הידע המקצועי הרב ביותר בביצוע ניתוח אף רחב.

על הבחירה להיעשות על ידי שקלול של מספר נתונים ובהם עלות המנתח, ותק, מספר הליכי עבר שביצע, ביקורות לצד חוות דעת וכן התרשמות אישית.

חשוב לקבוע פגישה אישית עם מספר מנתחים על מנת לעבור על שלבי הניתוח, לתאם ציפיות ולהבין את שנדרש מכם במהלך משך ההחלמה שמתלווה אליו.

אם הנכם בעלי מבנה אף רחב ומעוניין לשנותו ע"י הליך כירורגי, צוות המומחים שעובד עם האתר שלנו ישמח לספק לכם את מלוא המידע הרלוונטי בנושא לצד המלצות ממיטב המומחים והמרפאות בישראל.

למידע ופרטים נוספים אודות ההליך, אתם מוזמנים להשאיר את פרטיכם בטפסי יצירת הקשר או להתקשר, ונציג יצור אתכם קשר עוד בהקדם האפשרי עם כל התשובות והעזרה בנושא.

 

שתפו ברשתות החברתיות
המאמר נכתב ע"י מערכת AF4U
המאמר נכתב ע"י מערכת AF4U

פורטל AF4U הינו אתר הפלסטיקה וניתוחי האף המוביל בישראל. מערכת האתר שמה לעצמה מטרה לספק לציבור מידע מקיף, איכותי ועדכני בתחום הפלסטיקה וניתוחי האף. המידע המוצג באתר מוגן בזכויות יוצרים ואין לעשות בו שימוש בכל צורה ללא אישור מערכת האתר.

לקביעת פגישת ייעוץ עם
פלסטיקאי מומחה
מומחי פרופורציה לניתוחי אף

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות וקביעת פגישת ייעוץ עם פלסטיקאי מומחה ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ופגישת ייעוץ לניתוח אף פלסטי ללא התחייבות ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!