ניתוח אף סיכונים

רוצים לאהוב את מה שאתם רואים במראה?
השאירו פרטים עכשיו ונתחיל לעבוד על האף המושלם עבורכם במחיר משתלם!
תוכן עניינים - לפתיחה לחצו

הסיכונים אשר עלולים להיות עקב ניתוח אף אינם רבים או שכיחים. לרוב סיכונים אלה יכולים לא להתממש, כאשר מדובר על כירורג מנוסה ומיומן בניתוחי אף. על מנת לצבור את הניסיון הדרוש, יש צורך במספר ניתוחים רב ובפתירת בעיות מגוונות ככל האפשר. הסיכונים עלולים להיות מתהליך ההרדמה עצמה או מניתוח האף באופן ספציפי.

לרוב, המנתחים יחששו ממספר סיכונים רלוונטי, הן זמניים והן תמידיים

דימום – הדימום הנגרם מהניתוח עצמו מבוקר ומפוקח בקפידה. אחד המדדים על פיו עוקבים אחר הדימום הינו סוג הטמפונים אשר מוכנסים אל האף. במידה וקיים דימום לאחר מועד השחרור, יש ללכת במהירות לטיפול רפואי דחוף.

פגיעה בחוש הריח– לרוב פגיעה זו תהיה זמנית ונדירה.

זיהום – הנגרם ממהלך הניתוח ומחייב טיפול אנטיביוטי דחוף.

תוצאה אסתטית בלתי מספקת – חלק מבעיות ניתוחי האף, אשר נעוצה כנראה בפגישות המקדימות, מתבטאת בניתוחים אסתטיים אשר אינם מספקים. במידה ותיאום הציפיות טרם הניתוח, לא נעשה או נעשה בצורה רשלנית, ידווח המטופל בסוף הניתוח כי אינו מרוצה מהתוצאה. לפעמים האף המתקבל לאחר ניתוח אף, נראה שונה על הפנים או אינו מתאים למבנה הפנים הכללי (אף קטן מדי לפנים גדולות למשל). בעיה נוספת אשר עלולה לעלות היא חוסר סימטריה של האף. לפעמים בעיה זו יכולה להעיד על איזושהי תזוזה במהלך הניתוח.

פגיעה בדרכי הנשימה – לפעמים הקושי הנשימתי הנו זמני, במיוחד במקרים בהם הטמפונים או הגבס על האף מפריעים לנשימה הספונטנית. כמו כן, קרישי הדם אשר נוצרים באף, באופן טבעי, אינם מוסרים באופן עצמאי ועלולים אף הם לגרום לאי נעימות נשימתית. כאשר הקושי הנשימתי אינו זמני, הוא יכול לנבוע מהצרת יתר של האף או מהתמוטטות הסחוסים. בכל מקרה של פגם במבנה האף החדש, יש להמתין פרק זמן של שנה בכדי שאפשר יהיה לתקן זאת בשנית.

נזלת – לפעמים, ובמקרים נדירים מופיעה נזלת אלרגית לאחר ניתוח אף. יש לטפל בנזלת זו באמצעות תרופות נוגדות אלרגיה.

פגיעה בדרכי הדמעות – בעיה זו נוצרת כאשר ישנה פגיעה בצינור הדמעות. בעיה זו נדירה, אולם מצריכה טיפול בטיפות עיניים.

כמו בכל ניתוח כירורגי, סיכונים הם עניין שיש לקחת בחשבון. עם זאת, חשוב להדגיש כי כיום הטכניקות הנן מתקדמות מאוד, והסיכון לחוות סיכונים בניתוח אף אשר יהווה סיכון נמוכים באופן משמעותי מאשר באשר. בנוסף, להשמעות מדויקות להוראות הרופא יכולת אמתית בהקטנת הסיכונים בעקבות הניתוח.

שתפו ברשתות החברתיות
לקביעת פגישת ייעוץ עם
פלסטיקאי מומחה
מומחי פרופורציה לניתוחי אף

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות וקביעת פגישת ייעוץ עם פלסטיקאי מומחה ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ופגישת ייעוץ לניתוח אף פלסטי ללא התחייבות ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!