ניתוח אף בזמן הצבא

רוצים לאהוב את מה שאתם רואים במראה?
השאירו פרטים עכשיו ונתחיל לעבוד על האף המושלם עבורכם במחיר משתלם!
תוכן עניינים - לפתיחה לחצו

ניתוח אף הינו כיום המענה האמין והבטיחותי ביותר עבור אלו המבקשים לשפר את המראה החיצוני שלהם ולקבל את ההזדמנות ליהנות מאורח חיים בריא ונוח. בעלי אף גדול או נשרי, עקום או סולד יודעים כי לאבר הממוקם במרכז פנינו ישנה השפעה רבה על איכות חיינו, על הבטחון העצמי שלנו ועל הדימוי שאנו בונים במהלך חיינו. מבנה אף עקום או בעל תעלה עקומה יכול לגרום לאדם קשיי נשימה או תחושה של אף סתום באופן תמידי, קושי בדיבור תקין ועוד. מהבחינה האסתטית מדובר בקושי בניהול שיחה יומיומית בשל תחושת אי נעימות או דימוי עצמי שלילי המושפע ממבנה האף.

בדיקות חשובות לפני ניתוח אף בצבא

כיום ישנן לא מעט טכנולוגיות חדשניות המאפשרות לרבים לבצע ניתוח אף בזמן הצבא או בזמן הלימודים, בהפסקה מעבודה או אפילו בתום תקופת ההתבגרות והבשלת עצמות האף. יחד עם זאת, ישנם סייגים שונים ודגשים חשובים אליהם יש לשים לב עם הבחירה או בתהליך הבדיקה לביצוע ניתוח אף בזמן הצבא או הלימודים, עבודה או במהלך כל פעילות אחרת. אמנם נכון, טכנולוגיות חדשניות מאפשרות ביצוע ניתוח אף תוך שעה בלבד, אולם זמן ההחלמה מניתוח אף וחשיבותה של מנוחה נכונה לאחר ביצוע הניתוח הם גורמים המשפיעים רבות על ההחלטה עצמה.

 שיקולים בקבלת ההחלטה

ההחלטה הסופית על ניתוח אף בזמן הצבא צריכה לקחת בחשבון מספר רב של שיקולים שונים וביניהם תקופת ההחלמה – בה המנותח נדרש לשכב בביתו ולהמעיט בתזוזה של הצוואר והראש, על אחת כמה וכמה בתזוזת האף וכן להימנע ממגע עם האף בכל צורה שהיא. לפיכך, ניתוח אף בזמן הצבא עבור המשרתים ביחידות קרביות או בתפקידים מרכזיים יתקשו בביצוע ניתוח האף בזמן השירות. כמו כן, סביר להניח כי רק המשרתים קרוב לביתם ויכולים לקבל אפשרות של חופשה או מנוחה – יוכלו לבצע ניתוח זה.

 שמירה על שלמות המבנה החדש

מקרים אחרים של ניתוח אף בזמן הצבא אינם מומלצים מאחר והשמירה על שלמות המבנה החדש של האף הינה קריטית לחוזקו במשך השנים הבאות וכל תזוזה מיותרת או חדה מדי עלולה לפגוע באף ובתוצאות הניתוח..

השירות ללא עלות וללא כל התחייבות!!

בברכה,

צוות פורטל af4u

שתפו ברשתות החברתיות
לקביעת פגישת ייעוץ עם
פלסטיקאי מומחה
מומחי פרופורציה לניתוחי אף

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות וקביעת פגישת ייעוץ עם פלסטיקאי מומחה ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ופגישת ייעוץ לניתוח אף פלסטי ללא התחייבות ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!