כל מה שרציתם לדעת על הדמיית ניתוח אף

רוצים לאהוב את מה שאתם רואים במראה?
השאירו פרטים עכשיו ונתחיל לעבוד על האף המושלם עבורכם במחיר משתלם!
תוכן עניינים - לפתיחה לחצו

התפתחות טכנולוגיית ההדמיה עבור הליכים פלסטיים וכירורגיים, בשילוב כמובן עם הטכניקות הכירורגיות המתקדמות שקיימות בשוק, מאפשרת לקבל מושג כמעט מושלם לגבי תוצאת הניתוח העתידית מולו המטפל עומד. הדמיית ניתוח אף חשובה מאין כמוה טרם הניתוח, ובכוחה לאשש, או אף לשלול, מחשבות שאתם נושאים אתכם טרם ההליך. בנוסף לכך, מטרת הדמיית ניתוח אף היא לאפשר גם למנתח לראות את התוצאה שעתידה להתקבל. ישנם מקרים, לא רבים אמנם, בהם הניתוח מוכתר בהצלחה מבחינה רפואית, אך המטופל מביע חוסר שביעות רצון

בעקבות התוצאה האסתטית המתקבלת, פער שניתן לצמצם ע"י שימוש בהדמיה מתקדמת. באם אתם עומדים בפני הניתוח, במהלך מאמר זה נספק עבורכם מידע אודות ההדמיה שקודמת לו, לצד דגשים אליהם חשוב להיות מודעים לפני ההליך ולאחריו.

ניתוח אף נחשב לניתוח הפלסטי הנפוץ ביותר בישראל, אלפי הליכים מסוגו מתבצעים מדי שנה בעשרות המרפאות המוסמכות הפזורות ברחבי הארץ. עם כניסתו של הניתוח לעולם הפלסטיקה, לווה בסיכונים לצד תופעות לוואי לא מבוטלים, וכאלה שבצדם היה חשש גדול מצד המעוניינים בשינוי מבנה אפכם. כיום ניתוח אף יימצא מתאים כמעט לכל דורש, ובעיקר בזכות התקדמות הטכניקות הניתוחיות וכאלה שמאפשרות בעיקרן סיכונים מינימליים לצד משך החלמה קצר וכזה שאורך שבועות בודדדים.

חשיבות הדמיית ניתוח אף

הדמיית ניתוח אףחשיבות שלב זה של הדמיית תוצאת הניתוח ברורה, וטמונה בתיאום הציפיות בין המנתח למטופל לאחר ההליך, הן מבחינה רפואית, והן מבחינה אסתטית. עצם העובדה שהדמיית הניתוח מוצגת על מסך דו (ולא תלת) ממדי, מאפשרת לחזות את תוצאת הניתוח מצד פרופיל המטופל בצורה טובה יותר לעומת התוצאה שעתידה להתקבל בקדמת הפנים (באופן כללי – לרב תוצאות הניתוח במציאות תהיה מספקת יותר לעומת המוצגת בהדמיה). בהמשך לכך, בעלי עור עבה בקצה האף, או כאלו בעלי אף שמן, יתקשו לקבל מוסג מדויק באשר לתוצאות הניתוח בקדמת הפנים. ההדמיה מתבצעת ע"י תכנת מחשב, אליה מוזנים צילומים של המטופל, אשר יחד מרכיבים תמונת פנורמה. לאחר מכן, ישנה המומחה פרמטריים בתכנה, ממש כמו פוטושופ, על מנת לנסות ולהקנות את המראה שעתיד להתקבל אחרי הניתוח.

הדמיית ניתוח אף היא רק עוד שלב בהליך בדיקת התאמתכם לניתוח. בנוסף אליה, יהיה עליכם לענות שאלון רפואי מקיף ומפורט, לצד בדיקות דם נדרשות (לעיתים) וכן בחינה מצד המנתח את מבנה עצמות האף. על המנתח לוודא כי אינכם סובלים מפגמים מבניים בתעלות האף, וכאלה שיכולים לגרום לסיבוכים או סיכונים מיותרים לניתוח.

בחירת מומחה – חשוב לא לוותר לעצמכם

יש לזכור כי בעוד אתם שבעי רצון מהתוצאה שמתקבלת לאחר הדמיית ניתוח אף על צג המחשב, תוצאת ההליך האמתית מתקבלת בזכות ידיו, ניסיונו ומקצועיותו של המנתח המבצע לצד צוותו. במיוחד מאחר ומדובר בניתוח כה רגיש וכזה שעתיד לשנות את חייכם, חשוב מאוד לבחור אך ורק במומחה ובמרפאה המתאימים ביותר לביצוע ההליך,ולא להתפשר לאורך הדרך על אנשי מקצוע בינוניים. ערכו סקר מרפאות ומנתחים מקיף, קבעו פגישת ייעוץ אישיות, קראו ידע בנושא ואספו ביקורות וחוות דעת אודות מנתחים ומרפאות לגבם אתם מתלבטים.

 

אל תלכו שבי אחר מבצעים אטרקטיביים "מדי" מצד מנתחים לא מוכרים, אלא בחרו באופן מושכל.בנוסף, דעו כי באופן כללי עלויות מרפאות ומנתחים באזור המרכז יהיו גבוהות יותר לעומת אלו שממוקמות בפריפריה,אך אין בהכרח הדבר מצביע על טיבם. ניתן בהחלט להגיע לידי בחירה במומחה המשלב עלויות סבירות וממוצעות לניתוח לצד הידע, הניסיון והמקצועיות הנדרשים.

 

צוות הפורטל ישמח ללוות אתכם לאורך הדרך, ולספק לכם את המידע האמין והמקצועי ביותר בנושא ניתוח אף. להצעות אטרקטיביות ממיטב המומחים הפלסטיים בישראל, אתם מוזמנים להשאיר את פרטיכם בטופס המצורף לעמוד זה, ואנו נחזור אליכם עוד היום עם כל המידע הרלוונטי

שתפו ברשתות החברתיות
לקביעת פגישת ייעוץ עם
פלסטיקאי מומחה
מומחי פרופורציה לניתוחי אף

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות וקביעת פגישת ייעוץ עם פלסטיקאי מומחה ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ופגישת ייעוץ לניתוח אף פלסטי ללא התחייבות ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!