כמה זמן אחרי ניתוח אף מותר להרכיב משקפיים

רוצים לאהוב את מה שאתם רואים במראה?
השאירו פרטים עכשיו ונתחיל לעבוד על האף המושלם עבורכם במחיר משתלם!
תוכן עניינים - לפתיחה לחצו

בין הניתוחים הכירורגיים הפופולאריים ביותר כיום ניתן למצוא לא מעט המבוצעים בתוך כמה שעות ספורות אם לא פחות, תוך השגת תוצאה מרשימה ויישום טכנולוגיות חדשניות יחסית. הטכנולוגיות המפותחות בשנים האחרונות בתחומי הרפואה ואחרים מאפשרות השגת המראה האידיאלי והבריא ביותר. ניתוחי אף הולכים והופכים יותר ויותר מקובלים ולא רק משום שהם קלים לביצוע, אלא גם מעצם היותם מספקים מענה אמין לבעיות בתחומים שונים: אסתטי ובריאותי.

כמה זמן אחרי ניתוח אף מותר להרכיב משקפיים

ניתוח אף הינו פתרון אידיאלי המעמיד לרשות הסובלים ממבנה אף בעיתי אפשרות לחיות ברווחה ובנינוחות, מבלי לסבול מהפרעות נשימה או קשיים בדיבור הנגרמים עקב מבנה אף או תעלות אף עקומות. ניתוח זה מבוצע בתוך זמן קצר אולם ישנו צורך בהכנה מראש לקראת הניתוח, כמו גם בהחלמה נכונה לאחריו. החלמה זו כוללת מנוחה רבה, הימנעות טוטאלית ממגע עם האף, הימנעות מעישון וכן הפסקה של כל פעילות ספורטיבית שהיא. ישנן שאלות נפוצות הנשאלות על ידי רבים כגון כמה זמן אחרי ניתוח אף מותר להרכיב משקפיים במיוחד כאשר אלו משמשים לראייה.

מתעניינים בניתוח אף? להתייעצות וקביעות תור מהיר לייעוץ עם רופא מומחה לניתוחי אף התקשרו עכשיו: 077-4447040

או מלאו פרטים לקבלת הצעות מחיר משתלמות (עד 50% הנחה!)

הנחיות כלליות לאחר הניתוח

משקפיים הינם חלק אימננטי והכרחי לתפקוד במיוחד עבור אלו אשר הינם בעלי מידה גבוהה יחסית במשקפיים. הרכבת משקפיים לאחר ניתוח יכולה להיות בעייתית במקרים מסוימים אולם כל עוד ישנו גבס על האף, ניתן לעשות שימוש חופשי במשקפיים. לאחר הסרת הגבס רצוי להימנע משימוש במשקפיים כחודש לפחות, זאת על מנת למנוע לחץ על עצם האף הרכה שעדיין נמצאת בתהליך התהוות. על מנת לדעת כמה זמן אחרי ניתוח אף מותר להרכיב משקפיים בדיוק יש לקבוע פגישת ייעוץ עם הרופא המנתח וכן להגיע לביקורת זמן מה לאחר ביצוע הניתוח עצמו.

פתרונות אלטרנטיביים

פתרונות אלטרנטיביים לשימוש במשקפיים הנשענות על האף הינם משקפיים בתלייה או משקפיים המוצמדים לכובע או לשרשרת ולמעשה, לכל אלמנט אחר אותו ניתן לייצב באמצעות אברים אחרים – האזניים והמצח (סרט גומי נמתח), מחרוזות ועוד.  אופציה אחרת היא השימוש המוכר בעדשות ראייה שאינן מהוות בעיה כלשהי.

למה שמים גבס אחרי ניתוח אף?

הגבס שומר על הצורה החדשה של האף ועוזר בהפחתת הנפיחות.

לקביעת פגישת ייעוץ עם פלסטיקאי מומחה לניתוחי אף מצוות המומחים של רשת מרפאות פרופורציה, התקשרו עכשיו: 077-4447040

שתפו ברשתות החברתיות
לקביעת פגישת ייעוץ עם
פלסטיקאי מומחה
מומחי פרופורציה לניתוחי אף

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות וקביעת פגישת ייעוץ עם פלסטיקאי מומחה ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ופגישת ייעוץ לניתוח אף פלסטי ללא התחייבות ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!