לפני ואחרי הניתוח

רוצים לאהוב את מה שאתם רואים במראה?
השאירו פרטים עכשיו ונתחיל לעבוד על האף המושלם עבורכם במחיר משתלם!
תוכן עניינים - לפתיחה לחצו

ניתוחים פלסטיים הם כבר מזמן פופולאריים מאוד, ומדי שנה נערכים אלפי ניתוחים שונים בישראל. בין מגוון ההליכים הכירורגיים, שכל אחד מהם נועד לסייע לנו לשפר או לתקן אזורים ספציפיים בגוף שאיתם אנחנו קצת פחות שלמים, נמצאים ניתוחי אף. מאחר והאף הוא אחד האזורים הבולטים ביותר בהופעתנו, והוא גם בעל השפעה רבה על מראה הפנים באופן כללי, אין זה מפתיע שהוא גם אחד האזורים הכי פופולאריים לתיקון ולשיפור על ידי מנתחים פלסטיים. לפני שאתם ניגשים לבצע ניתוח אף, חשוב שתבינו לקראת מה אתם הולכים ועל מה חשוב להקפיד לאחר הניתוח.

החלמה מניתוח אף

ניתוחי אף באשר הם, הם אמנם ניתוחים קוסמטיים אבל בבסיסם הם בכל זאת הליכים ניתוחיים לכל דבר, מה שאומר שנדרשת החלמה נאותה מהניתוח, על פי הנחיות הרופא. תהליך ההחלמה תלוי באופי הניתוח ובמאפיינים האישיים של כל מנותח, כך שמשך הזמן הדרוש להחלמה עשוי להשתנות בין מטופלים. אם כן, אם אתם מתכננים לבצע ניתוח אף בקרוב, חשוב שתקחו זאת בחשבון, כדי שתוכלו להיערך נכונה. אין ספק שניתוח אף הוא הליך פשוט יחסית ומכאן שהסיכויים לסיבוכים או לתופעות לוואי הם נמוכים מאוד. עם זאת, האף צריך להחלים מהתהליך, ולכן בסיום הניתוח הוא יישאר תחת חבישה מיוחדת במטרה לקבע את צורתו החדשה וכדי להתאושש מהנפיחות. עם החבישה הזו תישארו במשך כשבוע. בימים הראשונים סביר שתרגישו קשיים מסוימים בנשימה (בגלל החבישה והנפיחות) אבל גם זה יחלוף מהר מאוד.

לפני ואחרי ניתוח אף
לפני ואחרי ניתוח אף

בחירת מנתח פלסטי מקצועי

אחד הפרמטרים המרכזיים שיבטיחו לכם ניתוח אף מוצלח עם מינימום סיכונים ועם הצלחה מרבית, הוא זהותו של המנתח שבו תבחרו. לכן, בסוגיה זו מומלץ מאוד לערוך מחקר מעמיק ולהקפיד על איתור מנתח פלסטי מקצועי, שיש לו ניסיון רב לא רק בתחום של ניתוחים פלסטיים – אלא בתחום של ניתוחי אף במיוחד. אם אתם מכירים מישהו שעבר ניתוח אף לאחרונה, ואתם גם יודעים לומר שהתוצאה מרשימה ביותר, הרי שזהו המקום הראשון שאליו כדאי לפנות. אדם שקרוב אליכם בוודאי יהיה כן איתכם ביחס להרגשה האישית שלו לפני ואחרי הניתוח, ביחס למקצועיות הרופא והצוות שלו ובאופן כללי באשר לחוויה שעבר. תוכלו לנצל את ההזדמנות ולשאול כל שאלה נוספת שמטרידה אתכם, למשל בסוגיית המחיר של ניתוח אף, תהליך ההחלמה וכיו"ב. מידע נוסף תוכלו לקבל גם מאיתנו – השאירו לנו את הפרטים שלך ונחזור אליכם עם כל המידע והתשובות שאתם מחפשים!

בחינת החלופות

לאחר שקיבלתם המלצות למנתחים פלסטיים מקצועיים, הגיע הזמן לצאת החוצה ולהתחיל לקבוע פגישות ייעוץ. היפגשו עם הרופאים הטובים ביותר שעליהם שמעתם, בקשו לתאם ציפיות ולהבין מה אמור לקרות בהמשך הדרך, ושאלו כל שאלה שיש לכם. זוהי ההזדמנות שלכם לנקות את כל החששות ולהוציא מהדרך כל ספק שעדיין רובץ על לבכם. חשוב שתהיו גם אתם פתוחים וכנים באשר לבעיות רפואיות או לכל שאלה שתישאלו, כדי שהרופא יוכל לקבוע בוודאות שאין כל מניעה לקיים ניתוח אף ושלא יאונה לכם כל נזק. ניתוח אף הוא הליך אסתטי שלאחריו אתם אמורים להרגיש ולהיראות טוב יותר, אך חשוב שתפעלו נכון וחכם מראש כדי למנוע תקלות והפתעות בהמשך. הקפידו לבצע השוואה בין הרופאים השונים, התמקדו באיכות ובמקצועיות, ובעיקר – בקשו לקבל מענה לכל תהיה, כדי שתתחילו את התהליך הזה כשאתם שלמים ורגועים ככל האפשר. זה יעזור לכם לעבור את זה בנחת, וליהנות מתוצאה מושלמת לאחר מכן.

שתפו ברשתות החברתיות
לקביעת פגישת ייעוץ עם
פלסטיקאי מומחה
מומחי פרופורציה לניתוחי אף

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות וקביעת פגישת ייעוץ עם פלסטיקאי מומחה ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ופגישת ייעוץ לניתוח אף פלסטי ללא התחייבות ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!