ניתוח אף בהרדמה מלאה

רוצים לאהוב את מה שאתם רואים במראה?
השאירו פרטים עכשיו ונתחיל לעבוד על האף המושלם עבורכם במחיר משתלם!
תוכן עניינים - לפתיחה לחצו

אם נערוך סקר קצר, נמצא שחלק ניכר מהגברים ומהנשים בישראל (ובעולם) שקל לפחות פעם בחייו לעבור ניתוח פלסטי כלשהוא, כדי לתקן חלק אחד בגוף שיכול היה לשפר את התחושה הכללית ואת הביטחון העצמי. אחד האברים הנפוצים ביותר בעולם הניתוחים הפלסטיים הוא האף, כך שניתוחי אף הפכו לאחד הניתוחים המבוקשים ביותר הן על ידי גברים והן על ידי נשים. אם גם אתם שוקלים את האפשרות הזו ואתם מעוניינים לעצב את האף מחדש כדי להרגיש נינוחים יותר עם המראה שלכם, יש כמה דברים שחשוב לדעת, כמו מחיר ניתוח אף, מהלך הניתוח עצמו וההחלמה שלאחריו, וכן האם כדאי לבצע את הניתוח תחת הרדמה כללית או מקומית.

האם ניתוח אף בהרדמה מלאה?

ניתוח אף יכול להתבצע בהרדמה מלאה או חלקית, בהתאם להחלטה משותפת של הרופא המנתח והמטופל.

בחנו את האפשרויות שלכם

מאחר וניתוח אף הוא פופולארי מאוד, ככל הנראה תגלו מהר מאוד שיש שפע של קליניקות ורופאים מנתחים שיכולים להציע לכם ניתוח כזה. עוד לפני שאתם יוצאים לשטח ומתחילים לשוחח עם רופאים, ערכו לעצמכם מחקר באופן עצמאי – בדקו אילו רופאים ישנם, איפה ניתן לעבור את הניתוח, מה מחיר ניתוח האף, מה הסיכונים ומה יידרש מכם בתהליך ההחלמה. פרטים אלה חשובים ביותר בתכנון שלכם, משום שעל פיהם תוכלו לקבוע מתי יהיה הזמן הנוח ביותר לניתוח ולהתאוששות בבית, מה התקציב שיידרש מכם ומי הרופא שאיתו תרגישו הכי בטוחים לאורך הדרך. רק לאחר שתגבשו שמות של רופאים מנתחים מומלצים, על פי חוות דעת של מטופלים ותגובות באתרים שונים ובמדיה החברתית, מומלץ לקבוע פגישות ייעוץ, להקשיב, להשיב, לשתף ולשאול. לרופא יהיו שאלות רבות שיסייעו לו להכריע את מידת ההצלחה של הניתוח, להציע תוצאות אפשריות ולתכנן את המשך הדרך ואת לוח הזמנים. השאלות שלכם יעזרו לכם להיות הרבה יותר רגועים ולהחליט באופן מושכל לגבי הדרך הנכונה לכם.

ניתוח אף בהרדמה מלאה
ניתוח אף בהרדמה מלאה

הרדמה מלאה במהלך הניתוח

מטופלים רבים שעומדים לעבור ניתוח אף מוצאים עצמם מתלבטים לא מעט גם בסוגיה של אופי ההרדמה. למעשה, ניתוח אף יכול להתבצע בהרדמה מקומית או בהרדמה כללית, בהתאם להחלטה המשותפת שלכם עם הרופא המנתח. הרדמה מקומית, כשמה כן היא, פועלת על ידי הרדמת האף בלבד, בעוד המטופל עודנו ערני. החסרונות של הרדמה מקומית הם היתרונות של הרדמה מלאה – בהרדמה מקומית עדיין עשוי המטופל לחוש כאב מסוים במהלך הניתוח, בעוד בהרדמה מלאה הוא איננו מרגיש דבר. בנוסף, כאשר ההרדמה היא כללית, היא מאפשר למנתח לפעול באופן יסודי, מדויק ושקט, ללא כל הפרעות מצד המטופל וללא הסחות דעת. מאחר וניתוח אף דורש תשומת לב רבה ודיוק מרבי, ניתוח נטול הפרעות הוא מה ששני הצדדים מעוניינים בו, גם המטופל וגם המנתח.

הגיעה העת להחליט

לאחר שלמדתם היטב מה צפוי לכם בניתוח עצמו ובתהליך ההתאוששות ממנו, אתם יכולים להתחיל לקבל החלטות. שקלו את החלופות, בחנו שוב את הרופאים שאיתם שוחחתם, ובעיקר – ודאו שאתם מוכנים נפשית ופיזית לקראת השינוי הגדול. החליטו גם, בהתייעצות עם הרופא, האם הרדמה מלאה היא אכן הפתרון האידאלי, והשוו בין מחירי ניתוח אף בקרב רופאים שונים. אם חסר לכם פרט כלשהוא, אל תמהרו לדלג עליו ולהחליט בלעדיו. עשו מה שצריך כדי להשלים את החסר, בין אם על ידי פניה חוזרת לרופאים או על ידי התייעצות עם גורמים מקצועיים בפורומים או ברשתות החברתיות. אם יש לכם ספקות או שאלות נוספות, או שאתם פשוט זקוקים למידע נוסף לקראת קבלת ההחלטה, השאירו לנו את מספר הטלפון ותקבלו מענה לכל דילמה ולכל התלבטות!

 

שתפו ברשתות החברתיות
לקביעת פגישת ייעוץ עם
פלסטיקאי מומחה
מומחי פרופורציה לניתוחי אף

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות וקביעת פגישת ייעוץ עם פלסטיקאי מומחה ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ופגישת ייעוץ לניתוח אף פלסטי ללא התחייבות ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!