ניתוח אף מחירים ועלויות

רוצים לאהוב את מה שאתם רואים במראה?
השאירו פרטים עכשיו ונתחיל לעבוד על האף המושלם עבורכם במחיר משתלם!
תוכן עניינים - לפתיחה לחצו

כמה עולה ניתוח אף?

באופן כללי מאוד, ניתן להגיד שמחיר ניתוח אף נע בין 6,000 ₪ – 23,000 ₪ ובמקרים חריגים ביותר יכול להגיע אף למחיר של 40,000 ₪. מחיר הניתוח תלוי בצרכים שבעקבותיהם מגיע המטופל לניתוח, סוג הניתוח, מי המנתח שמבצע את הניתוח ועוד מגוון משתנים אשר משפיעים על המחיר ולכן המחיר הסופי ייקבע באופן ייחודי עבור כל מטופל.

במאמר הבא נסביר על כל הגורמים אשר משפיעים על עלות הניתוח, נסביר למה עליכם לצפות בתהליך החיפוש אחר מנתח אף ובסוף המאמר מצורפות טבלאות מחירון ניתוחי אף מלאות ועדכניות! (תוכלו להגיע אליהם ישירות דרך לחיצת כפתור בתוכן העניינים או לחיצה כאן) אנו ממליצים לכם לקרוא את כל המאמר על מנת לדעת איזו תמורה אתם צריכים לקבל עבור הכסף שלכם!

*לאורך המאמר תוכלו לראות תמונות לדוגמא של לפני ואחרי של ניתוחי אף.

כמה עולה ניתוח אף

מתעניינים בניתוח אף? להתייעצות וקביעות תור מהיר לייעוץ עם רופא מומחה לניתוחי אף התקשרו עכשיו: 077-4447040

או מלאו פרטים לקבלת הצעות מחיר משתלמות (עד 50% הנחה!)

ניתוח אף מחירים – המדריך המלא!

מבין עשרות הניתוחים הפלסטיים והפעולות הקוסמטיות שניתן לבחור מהם בשוק הפלסטיקה והאסתטיקה בישראל, ניתוח אף הינו הנפוץ ביותר. כבר עשרות שנים שהניתוח מוצע לבעלי אף שבור / עקום / סולד, ולכזה אשר אינו סימטרי ביחס לפנים.

כיום, עם ההתקדמות העצומה ברפואה הפלסטית, אפשר ליהנות מיתרונות רבים ובהם סיכונים מופחתים, אפשרות לחזרה לשגרת חיים רגילה כבר לאחר מספר ימים, וכן רמת סיכונים ותופעות לוואי קטנה משמעותית מאשר בעבר.

מעצם היותו האיבר הבולט ביותר בפנינו, אשר מושך את תשומת ליבו של כל אדם עמו אנו באים בשיח, מראה פגום באף עשוי לגרום לתחושות לא נעימות בקרה חלק מהאנשים ולדימוי עצמי נמוך בקרב חלק מבני האדם.

מעבר לאחוזי הצלחת הניתוח ולצורך הממשי (לעתים מצורך רפואי) אחד הגורמים המשפיעים ביותר על החלטתו של אדם לעבור ניתוח אף ולהגשים את חלומו, הינו מחיר שיאפשר לו לעשות זאת בלי לקרוע את הכיס – וזה מוכח!

לפיכך, במאמר שלפניכם תוכלו לגלות אודות ניתוח אף מחירים ועלויות שונות ונלוות סביב נושא העלות במיוחד.

ניתוח אף מחירים

ניתוח אף מחיר – מה אמור להיות כלול?

מה אמור לכלול תהליך ניתוח אף?

תהליך מסודר שאמור לכלול מספר שלבים ומרכיבים על מנת לקבל בסופו של דבר את התוצאה הטובה ביותר. כאשר אתם נמצאים בתהליך חיפוש ובירור מחירי ניתוחי אף חשוב להקפיד שהמקומות בהם אתם בודקים מציעים את כל המרכיבים הבאים:

  • פגישת הכנה עם הרופא המנתח לפני הניתוח
  • מטרתו של הניתוח – רפואי, אסתטי, משולב וכו'
  • ליווי אישי מקצועי מטעם המרפאה לפני ואחרי הניתוח
  • מוניטין, ניסיון ומומחיות בניתוחי אף של הרופא המנתח
  • הרדמה ע"י רופא מרדים
  • חדר ניתוח
  • אשפוז (לילה) – אם נדרש כזה

פגישה הכנה עם הרופא המנתח

פגישת ההכנה לפני הניתוח היא מרכיב מאוד חשוב בתהליך של המטופלים לעבר הניתוח. בפגישה זו שבה ינכח הרופא המנתח יתבצע תיאום ציפיות בין המטופלים למנתח.

בפגישה זו תספרו למנתח האף על כל הדברים שמפריעים לכם במראה של האף ואילו דברים הייתם רוצים לשנות בו. בנוסף, תמסרו מידע בריאותי אודותיכם כמו הרגלי עישון, נטילת תרופות קבועות, אלרגיות/ רגישויות וכו'.

חלקו של הרופא המנתח בפגישה הוא להסביר לכם כל מה שצריך לדעת לקראת הניתוח: איזה אפשרויות ניתוח קיימות, איך ניתוח האף מתבצע, מה הסיכונים הכרוכים בו וכו'. כמו כך, יסביר המנתח כי לא ניתן להבטיח תוצאה שתספק 100% שביעות רצון למטופל מהסיבה שהאף של כל אחד שונה מאפים אחרים והרקמות, הסחוסים ואופן הריפוי של האף שונים בין מטופל למטופל.

אך אין מה לדאוג! המנתח יעשה הכל על מנת שתהיו מרוצים מהתוצאה שתקבלו – בסופו של דבר זה גם המוניטין שלו 🙂

לקביעת פגישת ייעוץ עם פלסטיקאי מומחה לניתוחי אף מצוות המומחים של רשת מרפאות פרופורציה, התקשרו עכשיו: 077-4447040

מחיר ניתוח אף

 


סוג הניתוח והטכניקה:

סוג הניתוח שיבוצע הוא הגורם העיקרי אשר משפיע על המחיר הניתוח. ישנם שלושה סוגים עיקריים של ניתוחי אף:

  • ניתוח אף רפואי – בסוג ניתוח זה מתקנים נזק/ בעיה רפואית שקיימת אצל המטופל – שבר באף, בעיות בנשימה, עיוות תעלות הנשימה, פגמים מבניים במחיצת האף וכו'.
  • ניתוח אף פלסטי – מטופלים המגיעים לניתוח כזה מגיעים ללא בעיה או סיכון רפואיים ומטרתם היחידה היא לתקן פגם או צורה שהם אינם אוהבים באף שלהם והם רוצים לשנות
  • ניתוח אף משולב – ניתוח זה מבוצע למטופלים אשר זקוקים לניתוח אף רפואי אך לא מרוצים מצורת האף שלהם ורוצים לשנות את המראה שלו ואת ההשפעה שלו על הפנים. בניתוח זה תתוקן הבעיה הרפואיות וגם יבוצע התיקון האסתטי.

בנוסף, קיימות שתי טכניקות עיקריות לביצוע ניתוח אף – ניתוח אף בגישה פתוחה וניתוח אף בגישה סגורה. כל מנתח אף עובד בשיטה שלו והשיטה בה הוא עובד משפיעה על כמה עולה ניתוח אף.

  • ניתוח אף בגישה פתוחה – בטכניקה זו מבוצע הניתוח ע"י הרמה של עור האף. כך רואה הרופא את האזור אותו הוא מנתח (הרקמות, הסחוס והעצמות) ומאפשר חופש פעולה רחב.
  • ניתוח אף בגישה סגורה – בטכניקה זו כל הגישה לחלק הפנימי של האף ובעצם כל הניתוח – מתבצעים דרך הנחיריים. ללא חתכים ותפרים חיצוניים.

בנוסף, עשוי לעניין אתכם: הקטנת נחיריים | הצרת אף.


מוניטין הרופא:

בישראל קיימים מספר רופאים מפורסמים ומובילים שכל המועמדים לניתוח אף חולמים לעבור אצלם את הניתוח, אך חשוב להבהיר שרופאים אלו גובים מחיר גבוהה בהתאם לביקוש לשירותיהם.

חשוב להדגיש כי מדובר באחד הניתוחים הקריטיים ביותר שתעברו במהלך חייכם, באזור רגיש מאוד וכזה שנמצא במרכז הפנים שלכם שמשפיע על מראה הפנים מקצה לקצה.

על כן, חשוב לבחון במנתח ותיק ומנוסה אשר יכול להציג ניסיון של שנים ותיק עבודות מלא במטופלים וניתוחים מומלצים, ללא התייחסות למחיר! 


צוות עזר רפואי:

מנתחים פלסטיים מקצועיים מבצעים את הניתוח עם צוות רפואי תומך לצד צוות חדר ניתוח שעובד עם המרפאה באופן קבוע. לעיתים יבחר המנתח להיעזר באחיות ורופאים מרדימים חיצוניים בעלי ניסיון רב יותר.

השימוש בצוות עזר רפואי כזה חיוני אך עשוי להגדיל את עלות ניתוח האף בכ-1,000 – 2,000 ש"ח.

 


צורך אפשרי באשפוז:

באם תבחרו לעבור ניתוח אף בשיטה הפתוחה (המתבצע תוך כדי הפשטת האף מעורו), דעו כי עליכם לקחת בחשבון גם את עלות האשפוז והשגחה ללילה אחד.

בשיטה הזו הניתוח נעשה תחת הרדמה מלאה, ומכאן הצורך המתבקש להישאר לילה אחד תחת השגחת הצוות בבית החולים.

ישנם חדרי אשפוז פרטיים שעלותם תייקר את הניתוח ותעלה את מחיר הניתוח בכ-2,000 ש"ח.

בנוסף, עלותם של חדרי אשפוז פרטיים תהיה גבוהה יותר באם ממוקמים במרכז הארץ, לעומת הפריפריה.

ניתוח אף מחירים

 


ניתוח אף מחירים – המחירון המלא

ניתן לומר כי מחיר ניתוח אף נע בין 6,000 – 25,000 ש"ח, תלוי בכל הגורמים אותם הזכרנו במאמר -פגישת הכנה, מטרת הניתוח, טכניקת הניתוח, ליווי, מוניטין ניסיון ומומחיות הרופא המנתח, הרדמה, חדר ניתוח, אשפוז ועוד

מומלץ ליצור קשר עם משפחה, חברים ומכרים אשר עברו את הניתוח ולהתייעץ איתם.

בנוס, מומלץ לקבוע פגישות ייעוץ על מנת להתרשם מהרופא, שכן בטלפון לא באמת ניתן להשיג רושם כלשהו!

לקביעת תור לפגישות ייעוץ לניתוח אף עם פלסטיקאי מומחה התקשרו עכשיו: 077-4447040

כמה עולה ניתוח אף? הנה המחירון:

מחיר ניתוח אף פלסטי 9,500 –  25,000 ₪
מחיר ניתוח אף רפואי 6,000 – 13,000 ₪
מחיר ניתוח אף משולב 10,000 – 23,500 ₪
מחיר ניתוח אף חוזר / תיקון 18,000 – 42,000 ₪

ניתוח אף מחירים דרך קופת חולים כללית, מכבי ומאוחדת

כאשר מדובר על ניתוח שנעשה מטעמים אסתטיים, ישנן שתי קופות חולים שנושאות בעול הניתוח: קופת חולים כללית (ביטוח מסוג "פלטינום") וקופת חולים מאוחדת (ביטוח מסוג "שיא").

חשוב להבחין כי ישנו מושג שנקרא "אכשרה" שמסמל תקופת המתנה בה עליכם להיות חברים בקופה לפני שניתן לעבור אחת מן השנייה, כדי שאנשים לא יינצלו את המעבר רק כדי לעבור את הניתוח.

כאשר מדובר על ניתוח אף רפואי, כזה שנעשה במטרה לתקן בעיה מבנית באף ולא רק מטעמים אסתטיים, ניתן למצוא קופות חולים נוספות שיישאו בעול הניתוח.

שם הקופה מחירים הערות
ניתוח אף דרך קופת חולים כללית 8,500 – 14,042 ₪ לקוחות "כללית מושלם": הנחה משמעותית לניתוח במכון "כללית אסתטיקה", או במכונים פרטיים שנמצאים בהסדר. במסגרת ביטוח זה זכאי המנותח להנחה של עד 30% בביצוע הניתוח. לקוחות כללית "פלטינום": הנחה של עד 70% בביצוע הניתוח במכון "כללית אסתטיקה" או במכון פרטי שנמצא בהסדר.
ניתוח אף דרך קופת חולים מאוחדת 7,000 ₪ עלות הניתוח לבעלי ביטוח "מאוחדת שיא" היא כ-7,000 ₪.
ניתוח אף דרך מכבי שירותי בריאות

8,033 – 10,625 ₪

                  השתתפות עצמית גבוהה, עלות תלויה בסוג הניתוח.

השתתפות עצמית גבוהה מצד הקופה לבעלי ביטוח "מגן זהב" ברשת "אסותא".

חברי "מכבי שלי" נהנים אף הם.

בירור של כמה עולה ניתוח אף, ומחיר ניתוח אף הינו נושא חשוב ביותר בתהליך ההכנה לניתוח אף.

רוצים להתייעץ עם פלסטיקאי מומחה לניתוחי אף? לקביעת תור התקשרו כבר עכשיו: 077-4447040

קיימות שיטות נוספות עליהן תוכלו לקרוא בהרחבה: פיסול אף.

שתפו ברשתות החברתיות
לקביעת פגישת ייעוץ עם
פלסטיקאי מומחה
מומחי פרופורציה לניתוחי אף

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות וקביעת פגישת ייעוץ עם פלסטיקאי מומחה ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ופגישת ייעוץ לניתוח אף פלסטי ללא התחייבות ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!