ניתוח אף על חשבון קופת החולים

רוצים לאהוב את מה שאתם רואים במראה?
השאירו פרטים עכשיו ונתחיל לעבוד על האף המושלם עבורכם במחיר משתלם!
תוכן עניינים - לפתיחה לחצו

ניתוח אף דרך קופת החולים היא דרך מצוינת להוזיל בעלות הניתוח אך איך נדע איזו קופת חולים משתתפת בעלויות הניתוח ואיזה לא ? במאמר זה נסביר אודות ניתוח אף למבוטחי כללית, מכבי ומאוחדת, במה הן משתתפת ובאילו תנאים בהתאם לסוג חברות כגון: כללית מושלם פלטינום, מכבי שלי ומאוחדת שיא. ניתוח אף הנו ניתוח מורכב ולעתים אף מסובך. מרבית האנשים חושבים שהליך ניתוח אף פשוט יותר מהרבה ניתוחים פלסטיים או טיפולים אסתטיים שונים אך לא כך הדבר ולמעשה ניתוח אף הוא אחד הניתוחים המורכבים בתחום הפלסטיקה בעולם, בעלי טווח מחירים רחב אך גבוה ביחס לניתוחי אחרים עם אחוזי הצלחה גבוהים.

ניתוח אף דרך קופת החולים כללית, מכבי ומאוחדת – מחיר משתלם במיוחד!

הליך ניתוח אף מתחיל כמובן בפגישת ייעוץ אצל מנתח אף מוסמך – רופא מנתח. תוך כדי ההתייעצות יבחן המנתח את אופי האף הקיים ואת רצונותיו של המטופל, את ציפיותיו מהניתוח מהתוצאה הסופית המבוקשת. יש לציין כי כ5% מניתוחי אף כיום יצטרכו ניתוח חוזר או תיקון לאחר ניתוח וזה שכיח ומקובל. הליך זה מתבצע למעשה בשתי שיטות לניתוחי אף

 

1.ניתוח אף פתוח

2.ניתוח אף סגור

ניתוח אף על חשבון קופת החולים

ניתן לקרוא על כך בהרחבה במאמר – ניתוח אף פתוח וסגור.

 

כמה עולה ניתוח אף דרך קופת החולים ?

הולכים לעבור ניתוח אף ואינם בטוחים עדיין מה המחיר שהמנתחים הולכים ולהציע לכם ? המחיר משתנים למעשה בצורה חדה וקיצונית בין המנתחים השונים, בין המנתח מאזור המרכז ותל אביב לבין מנתח אף מבאר שבע והדרום לבין מנתח אף מאזור חיפה והצפון אך גם בהתאם למידת הפופולריות שלהם ומיתוגם אך עם אתם חברי קופת החולים תוכלו ליהנות מניתוח אף על חשבון קופת החולים ובמחיר קבוע ונמוך.

מחירי ניתוחי אף נעים בין 6,000 שקלים לבין 15,000 שקלים ועד כ18,000 שקלים בקרב המנתחים הפופולריים יותר.

רוצים הנחה משמעותית ? השאלה באיזו קופת חולים אתם חברים ולאיזה תוכנית.

 

ניתוח אף על חשבון קופת החולים כללית  – דרך"מושלם" או "כללית פלטינום"

מבוטחי קופת החולים כללית נהנים משיעור סבסוד הקופה בניתוחים פלסטיים כגון ניתוח אף או הגדלת חזה ועוד למחירו של ניתוח אף ממוצע נע בין 6000 שקלים לבין 7000 שקלים בלבד לחברי "מושלם" או "פלטינום" למעוניינים עבור ניתוחי אף אסתטיים ועד כ11.500 שקלים לניתוחי אף מורכבים יותר ורפואיים.

 

ניתוח אף דרך קופת החולים מכבי – "מכבי שלי"

קופת החולים מכבי אף היא מסבסדת ניתוחים פלסטיים ולמעשה ניתוח אף דרך קופת חולים מכבי לחברי מכבי שלי תעלה לכם כ7.500 שקלים בלבד בעבור ניתוח שמיועד לטפל בבעיה אסתטית ועד 12.000 שקלים בעבודה ניתוח אף רפואי כגון מחיצת אף, מעברים, קונכיות, סינוסים או משולב (ניתוח אסתטי יחד עם רפואי).

 

ניתוח אף על חשבון קופת החולים מאוחדת – “מאוחדת שיא" .

קופת החולים מאוחדת משתתפת בעלות ניתוח אף וחבריה וניתוח אף בסבסוד קופת חולים מאוחדת עשוי לעלות כ-7.500 שקלים וגם כאן כאמור כמו במכבי המחיר ישתנה ויתפח ככל שההליך יהיה יותר רפואי, משולב ומורכב.

רוצים לקרוא עוד בנושא מחירים ? כנסו למאמר – כמה עולה ניתוח אף?

רוצים לדעת עוד בנושא מחירים ודרכי הוזלה ובכלל לבדוק זכאותכם לניתוח אף דרך קופת חולים? מתלבטים לגבי דבר מה? אתר AF4U הוא הכתובת ! השאירו לנו פרטי קשר עמכם באמצעות טופס צור קשר באתר ונציגנו ישמחו לקבל את פניכם ולהתקשר אליכם חזרה מיד להמשך פרטים ומחירים.

השירות ללא עלות וללא כל התחייבות!!

שתפו ברשתות החברתיות
לקביעת פגישת ייעוץ עם
פלסטיקאי מומחה
מומחי פרופורציה לניתוחי אף

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות וקביעת פגישת ייעוץ עם פלסטיקאי מומחה ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ופגישת ייעוץ לניתוח אף פלסטי ללא התחייבות ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!