כמה זמן אחרי ניתוח אף אפשר לעשן

רוצים לאהוב את מה שאתם רואים במראה?
השאירו פרטים עכשיו ונתחיל לעבוד על האף המושלם עבורכם במחיר משתלם!
תוכן עניינים - לפתיחה לחצו

ניתוח אף הינו בין הניתוחים הכירורגיים היותר מבוקשים כיום, ולא בכדי. בשל היותו איבר מרכזי בפנינו, יש לו חלק משמעותי ברושם שאנו משאירים על הסביבה שלנו. ניתוח אף מספק מענה הולם לשתי בעיות עיקריות: הן מהבחינה האסתטית והן מהבחינה הרפואית. כמה זמן אחרי ניתוח אף אפשר לעשן? נענה על כך עוד רגע. ניתוח אף המבוצע על ידי איש מקצוע נותן מענה לבעיות כגון אף עקום או נשרי, אף בולט או בעל מבנה גדול מדי. ישנם מקרים לא מעטים בהם ניתוח אף מספק מענה לשתי הבעיות גם יחד.

כמה זמן אחרי ניתוח אף אפשר לעשן

שאלות רבות עולות בקרב המעוניינים לבצע ניתוח אף. ביניהן שאלות בנוגע למשך זמן ההחלמה ושאלות על כמה זמן אחרי ניתוח אף אפשר לעשן או לחזור לתפקוד רגיל. אין ספק כי זמן ההחלמה לאחר ניתוח אף מהווה פרמטר משמעותי ומצריך תכנון מוקדם של עת הניתוח על מנת לאפשר לגוף להחלים כראוי, וכמו כן משפיע על תקופת החזרה לתפקוד רגיל ועל האפשרות לחזור לעשן. במשך השבועיים הראשונים חשוב ביותר לשמור על האף באמצעות תמיכה במבנה החדש ולכן יש להימנע מתנועות חדות וכמובן מעישון.

תופעות לוואי

בשעות הראשונות לאחר הניתוח ייתכנו נפיחויות ואף כאבים באזור הפנים, על אלו ניתן להקל באמצעות משככי כאבים. הנפיחויות כולן יחלפו עד שלושה שבועות לאחר הניתוח ואחרוני הסימנים ייעלם כליל כחצי שנה לאחריו. כעבור שבועיים יוסרו החבישות והתפרים ואולם אם רציתם לדעת כמה זמן אחרי ניתוח אף אפשר לעשן – זוהי התקופה המינימלית אותה יש להמתין עד לחזרה לעישון.

לאפשר לגוף להחלים

למעשה, השואלים כמה זמן אחרי ניתוח אף אפשר לעשן צריכים לקחת בחשבון שבתקופה הראשונית ייתכנו כאבים ונפיחויות, אותן העישון עלול להחמיר ולכן רצוי להימנע כמה שניתן מעישון סיגריות בתקופה הסמוכה לניתוח. כמו כן, חשוב לתת לגוף את המנוחה לה הוא זקוק על מנת להחלים כראוי ולחזור לתפקוד מלא תוך זמן קצר. לאחר הניתוח חשוב לתת לגוף את הזמן הדרוש, להרבות בשכיבה ומנוחה ולהימנע כליל ממגע פיזי באזור האף.

שתפו ברשתות החברתיות
לקביעת פגישת ייעוץ עם
פלסטיקאי מומחה
מומחי פרופורציה לניתוחי אף

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות וקביעת פגישת ייעוץ עם פלסטיקאי מומחה ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ופגישת ייעוץ לניתוח אף פלסטי ללא התחייבות ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!