כאבים לאחר ניתוח אף

רוצים לאהוב את מה שאתם רואים במראה?
השאירו פרטים עכשיו ונתחיל לעבוד על האף המושלם עבורכם במחיר משתלם!
תוכן עניינים - לפתיחה לחצו

ניתוחים כירורגיים אינם עניין יוצא דופן בימינו, בין אם למטרות בריאותיות ובין אם למטרות קוסמטיות. על מנת להעניק לגופנו ולנפשנו את מלוא הצרכים, לא תמיד יש ביכולתה של הרפואה הקונבנציונאלית לספק לנו את המענה המושלם לשם כך. ניתוחים שונים מספקים מענה אמין ובטיחותי אשר ביכולתו לשנות את אורח החיים של האדם מקצה לקצה, בין אם הבעיה נובעת מלקות רפואית ובין אם בשל בעיה אסתטית המפריעה לאדם בניהול אורח חיים תקין.

כאבים לאחר ניתוח אף

ניתוחי אף הינם בין הניתוחים המורכבים ביותר בכירורגיה הפלסטית, המשפיעים על חיי המנותח ברבדים שונים. האף אחראי על הנשימה וכן בעל חשיבות מרכזית במראה הפנים ולפיכך אין זה פלא כי ניתוח אף זוכה לביקוש ברמות הולכות וגדלות בעשורים האחרונים. מאחר והאף הינו חלק כה מהותי בפנים ובכלל, חשוב ביותר לבצע את הניתוח ברמה הגבוהה והמקצועית ביותר שניתן, על מנת למנוע מצב של כאבים לאחר ניתוח אף או כל בעיה אחרת העלולה לגרום נזק לכל החיים.

הכנה מראש לניתוח

ניתוח אף הינו בעל השפעות משמעותיות ביותר על חייו של המטופל, בין שמדובר בניתוח למטרות רפואיות ובין אם מדובר בניתוח שמטרותיו קוסמטיות. הניתוח עצמו אורך כחצי שעה עד שעה וחצי ואילו זמן ההחלמה מהניתוח מצריך הכנה מראש – כגון לקיחת חופשה מהעבודה והתכוננות לקראת חופשת מנוחה. ניתוח אף מבוצע תחת הרדמה מלאה ולכן אינו כרוך בתחושות אי נעימות שונות ואולם לאחר הניתוח ישנן תופעות לוואי שונות הבאות לידי ביטוי במגוון אופנים.

תהליך ההחלמה מהניתוח

תהליך ההחלמה לאחר הניתוח אורך כעשרה ימים בהם עלולות להיות תחושות לא נוחות כגון כאבים לאחר ניתוח אף וכן אי נעימות הנגרמת בשל הטמפונים הדחוסים לתוך הנחיריים בתום הניתוח. תופעות נוספות העלולות לעלות לאחר הניתוח הינן שטפי דם מזעריים באזורי העיניים והעפעפיים, אלו נעלמים כעבור ימים מספר. כמו כן, תופיע נפיחות קלה באזור האף ובאזורים אחרים של הפנים בשל ניתוח הרקמות הפנימיות. נפיחויות אלו חולפות כעבור ימים מספר. אפשרויות אחרות של כאבים לאחר ניתוח אף יכולות לנבוע מכל מגע של גוף זר עם האף המנותח. לאחר הניתוח יש לשמור ככל הניתן על הימנעות ממגע עם האף.

שתפו ברשתות החברתיות
לקביעת פגישת ייעוץ עם
פלסטיקאי מומחה
מומחי פרופורציה לניתוחי אף

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות וקביעת פגישת ייעוץ עם פלסטיקאי מומחה ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ופגישת ייעוץ לניתוח אף פלסטי ללא התחייבות ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!