שאלות ותשובות בנושא ניתוח אף

רוצים לאהוב את מה שאתם רואים במראה?
השאירו פרטים עכשיו ונתחיל לעבוד על האף המושלם עבורכם במחיר משתלם!
תוכן עניינים - לפתיחה לחצו

מעצם היותו האיבר הבולט ביותר בפנינו, החלום על אף סולד וכזה בעל מראה סימטרי ביחס לפנים, מצוי בקרבם של מיליוני אנשים ברחבי העולם. כיום, יותר מתמיד, ניתוח אף (אספנו עבורכם שאלות ותשובות בנושא ניתוח אף) הינו נגיש כמעט לכל דורש, וניתן ליהנות ממחירים הוגנים ושווים לכל נפש, משך החלמה מופחת משמעותית מאשר בעבר, המאפשר חזרה לשגרה בתוך פרק זמן של שבועות בודדים, והחשוב ביותר – מראה טבעי התואם במדויק את רצונו של המטופל. באם הנכם חולמים לשנות את מראה אפכם, וליהנות ממראה אף חדש, ריכזנו עבורכם מספר שאלות ותשובות בנושא.

שאלות ותשובות בנושא ניתוח אף

מהו הגיל המינימלי בו אפשר לעבור את הניתוח?

יש להבחין בין הגיל בפועל, לבין המצב ההתפתחותי של האף, אך עם זאת לא נהוג לעבור את הניתוח לפני גיל 17, בו האף מגיע לשיא התפתחותו.

מהו משך הניתוח?

נתון זה משתנה בהתאם לטכניקת הניתוח הנבחרת, וכן בין מטופל אחד למשנהו. עם זאת ניתן לומר כי משכו הממוצע של הניתוח נע בין כחצי שעה עד שעה אחת.

מי לא מתאים לביצוע ההליך?

בעוד קשה לקבוע מי כלל אינו מתאים לביצוע ההליך, כן ידוע כי מעשנים לרב יחוו משך החלמה ארוך יותר לאחר הניתוח, לרב בעקבות רגישות ואף פגיעה חלקית בפנים האף. בנוסף, בדומה להליכים כירורגיים רבים, אין לבצע את הניתוח במטופלים אשר סובלים מבעיות בקרישת הדם.

מהו ההבדל בין ניתוח אף רפואי לפלסטי?

בכל הנוגע לניתוח פלסטי שאלות ותשובות בנושא ניתוח אף, יש לבצע בין הבחנה חדה בין שני ההליכים, אשר אנשים נוטים לעיתים לערבב ביניהם. בעוד הצורך בניתוח אף פלסטי אינו חובה מבחינה רפואית, וכל מטרתו הינה שינו אסתטי, מטרתו של ניתוח אף רפואי  הינה לבצע תיקון מבני של פנים האף (לרב תיקון מחיצה) בעקבות חסימת מעברי האוויר.

על מה צריך להקפיד לאחר הניתוח?

בראש ובראשונה יש להקפיד לא לבצע פעילות גופנית בימים הראשונים, ואף להמעיט בה בשבועות שלאחר הניתוח. בנוסף, יש להימנע מהרכבת משקפיים וכן להימנע ככל הניתן מחשיפה ממושכת לשמש (ולהשתמש בקרם הקפדה).

האם ישנם סיכונים בניתוח?

יש לזכור כי מדובר בניתוח כירורגי ובאזור בעל רגישות גבוהה, וכי כמו בכל ניתוח מסובך – הסיכונים קיימים ולא ניתן לבטלם. בחירה במנתח מנוסה והקפדה על הוראות ההחלמה יבטיחו סיכונים מופחתים ככל הניתן.

למידע נוסף ומענה על אלות ותשובות בנושא ניתוח אף, השאירו פרטים ונחזור עוד היום.

למאמר המלא בנושא סיכונים ותופעות לוואי בניתוח אף

 

האם לבחור בהרדמה מקומית או מלאה?

חשוב לדעת כי ניתן לעבור את הניתוח תחת כל אחת מן ההרדמות, וזאת תלויה בטכניקה הנבחרת, ולרב נקבעת בפגישת ההכנה עם הרופא שעתיד לבצע את ההליך. למידע נוסף ולקבלת שאלות ותשובות בנושא ניתוח אף, צרו איתנו קשר.

 

למאמר נוסף בנושא >>> ניתוח אף שאלות ותשובות

רוצים לדעת עוד ? רוצים לשמוע על הטבות ומבצעים בתחום ניתוחי אף ?

אנחנו הכתובת ! השאירו לנו פרטים .

שתפו ברשתות החברתיות
לקביעת פגישת ייעוץ עם
פלסטיקאי מומחה
מומחי פרופורציה לניתוחי אף

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות וקביעת פגישת ייעוץ עם פלסטיקאי מומחה ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ופגישת ייעוץ לניתוח אף פלסטי ללא התחייבות ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!