ניתוח אף לילדים – רק במקרים מסוימים

רוצים לאהוב את מה שאתם רואים במראה?
השאירו פרטים עכשיו ונתחיל לעבוד על האף המושלם עבורכם במחיר משתלם!
תוכן עניינים - לפתיחה לחצו

ניתוח אף נחשב לניתוח הפלסטי הפופולרי ביותר בישראל, בו בוחרים אלפי ישראלים מדי שנה, באחת מעשרות המרפאות הכירורגיות הפזורות ברחבי הארץ. כיום, ובזכות ההתקדמות העצומה בתחום הרפואה הכירורגית, ניתן לערוך את הניתוח בעלות פחותה באופן משמעותי לעומת העבר, סיכונים ותופעות לוואי פחותים וכן משך החלמה קצר וכזה המאפשר חזרה מהירה לשגרת חייכם הרגילה בתום מספר שבועות קצר. ניתוח אף לילדים מתבצע באופן פחות תדיר, באופן הגיוני, ויש לערכו רק בהתאם לתנאים קפדניים ובעיקרים פגיעה אסתטית \ רפואית

קשה. באם אתם מביעים התעניינות בנוגע לניתוח עבור ילדכם, בהמשך מאמר זה אתם מוזמנים לקרוא את מלוא המידע בנושא, החל משלב בדיקת ההתאמה להליך ועד לדגשים חשובים הנוגעים למשך ההחלמה שלאחריו.

ניתוח אף לילדים – לא בכל מחיר

ניתוח אף מתבצע משני טעמים שונים; 1) אסתטי: נחשב לסיבה העיקרית בגינה בוחרים לעבור את ההליך. מעצם היותו של האף אבר כה בולט בגופינו, פגיעה אסתטית בו, גם אם הינה מינוריות, עלולה לגרום לפגיעה משמעותית בסימטריית הפנים. 2) רפואי: נעשה במקרים בהם קיים פגם מבני בתעלות האף, וכאלה שגורמות לבעיות נשימתיות. לעיתים, ובאם המטופל סובל הן מפגיעה אסתטית והן מפגיעה רפואית, ניתן לערוך ניתוחי אף משולבים במטרה לתקן את שני המצבים. ניתוח אף לילדים כמעט ואינו מתבצע מטעמים אסתטיים, וזאת בעיקר משום שמדובר בהליך כירורגי מורכב המלווה בהרדמה, ונושא עמו את הסיכונים הכרוכים בכך. עם זאת, ובמקרים בהם הפגיעה האסתטית הינה קריטית, ניתן לשקול לערוך את ההליך תוך כדי התחשבות בנתונים הרלוונטיים.

מלאכת בחירת מומחה ניתוח אף לילדים הינה מורכבת, ועליה להתבצע תוך כדי שקלול מושכל של מספר נתונים רלוונטיים, ובהם: עלות, ותק, ניסיון, חוות דעת ונוספים. ניתן באופן הגיוני להבין כי על המומחה לביצוע להיות להתמקצע בהליך מסוג זה, לצד התמחות נדרשת ברפואת ילדים. חשוב לערוך את שיעורי הבית הנדרשים, ולקבוע פגישות ייעוץ והכרה אישיות עם מספר מומחים \ מרפאות על מנת להגיע לידי הבחירה המושכלת ביותר. במהלך פגישת ההכנה הקפידו להשאיר את הבושה בבית, ופרטו בפני המומחה את כל השאלות המטרידות לכם אשר נוגעות להליך. פגישת הייעוץ הינה הזדמנות נהדרת לתאם ציפיות בנוגע לתוצאות שעתידות להתקבל לצד ההבנה המלאה של מהותו.

משך ההחלמה לאחר ניתוח לילדים מחייב כמובן הקפדה רבה מפני מכות באזור הניתוח, שכן עצמות האף מתקבעות במבנן החדש רק לאחר מספר חודשים. הניתוח עצמו אורך כשעה, אשר לאחריו לעיתים יהיה להישאר במרפאה לשם השגחה לפרק זמן קצר. לאחר הניתוח יולבש על אפכם סד פלסטיק במטרה לשמור על האף מפני מכות, וכן שני טמפונים יוכנסו לנחיריים במטרה לספוג שאריות דם עודפות. מעצם העובדה שמדובר בילדים, אשר זזים ומתנועעים מטבעים, על השמירה עליהם להתבצע באופן אדוק, על מנת לא לגרום נזק ולאפשר לעצמות האף להגיע לידי איחוי באופן טבעי ובריא. 24 השעות הראשונות לאחר ההליך יהיו הקשות ביותר, וזאת בעקבות התפוגגות חומר ההרדמה. במהלך הימים וכן השבועות הראשונים חשוב במיוחד להימנע כאמור ממכות פיזית, וכן מחשיפה מוגברת לשמש ואכילת מאכלים חריפים שכן אלו לרב יגרו באופן מוגבר את ריריות פנים האף.

ניתוח אף לילדים הינו הליך מורכב, וכזה שעליו להתבצע אך ורק בידי מומחה בעל ניסיון. צוות מומחי פורטל אף4יו ישמח לספק לכם מענה על כל השאלות המצויות בלבכם. למידע ופרטים נוספים, הצעות ממיטב המנתחים הפלסטיים המובילים בישראל, חינם וללא כל התחייבות מצדכם, אנו מזמינים אתכם להשאיר את פרטיכם בטופס המצורף לעמוד זה ונדאג לחזור אליכם עוד היום עם מלוא המידע הרלוונטי בנושא.

בברכה,

צוות מומחי הפורטל

שתפו ברשתות החברתיות
לקביעת פגישת ייעוץ עם
פלסטיקאי מומחה
מומחי פרופורציה לניתוחי אף

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות וקביעת פגישת ייעוץ עם פלסטיקאי מומחה ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ופגישת ייעוץ לניתוח אף פלסטי ללא התחייבות ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!