ניתוח אף חוזר

רוצים לאהוב את מה שאתם רואים במראה?
השאירו פרטים עכשיו ונתחיל לעבוד על האף המושלם עבורכם במחיר משתלם!
תוכן עניינים - לפתיחה לחצו

חשוב להדגיש כי הצורך לעבור ניתוח אף חוזר )ניתוח אף שניוני) הינו קטן באופן יחסי, ועומד על כחמישה אחוז מכלל המטופלים. מיליוני אנשים ברחבי העולם חולמים לעבור ניתוח אף, אשר ניתן לחלקו לשני סוגים – ניתוח אף פלסטי, אשר בו המטרה הינה להקנות לאף מראה אסתטי וסימטרי יותר ביחס לפנים, וניתוח אף רפואי, בו יש צורך במקרה בו ישנה פגיעה במחיצת האף המתבטאת בקשיי נשימה (ואף דימומים חוזרים וכאבים מוגברים). בעוד מטרתו העיקרית של הניתוח הוא שינויו של האף מבחינת קוסמטית ואסתטית, במקרים מסוימים הניתוחים הינם הכרח מטעמים רפואיים, בהם ישנה סכנה לבריאות.

ניתוח אף חוזר – נסיבות

ניתוח אף חוזר

עברתם את כל השלבים בדרך, החלום צבר עור וגידים ויום הניתוח הגיע. הניתוח עבר ללא אירועים מיוחדים, ולאחר תקופת ההחלמה המלאה אשר אורכת חודשים, עולה החשש כי ישנו צורך בניתוח אף חוזר. כאמור, ישנם שני סוגים של ניתוחי אף – רפואי וקוסמטי, אשר לכל אחד ישנן סיבות בגינן יש לעבור ניתוח חוזר. בעוד ניתוח אף, בזכות ההתקדמות שעברה הרפואה הפלסטית, נחשב כיום לכמעט נטול סיכונים ובטוח, חשוב לדעת שהסיכונים עולים כאשר מדובר על ניתוח אף חוזר (מאחר ומדובר בניתוח חוזר ישנה עצם צרה יותר וכן פחות סחוס "לעבוד איתו", לעיתים יש צורך בהשתלת עצם ממקום שונה בגוף).

ניתוח אף חוזר – קוסמטי

באם גם אתם אחד מן מיליוני האנשים שסבלו מאף סולד, בעל פגם אסתטי שאינו סימטרי ביחס למראה הפנים, ולבסוף עזרתם אומץ לעבור את הניתוח? ב-5% מן כלל הניתוחים המבוצעים, אנשים אינם מרוצים מן התוצאה המתקבלת, ובוחרים לעבור ניתוח אף חוזר – שניוני לשם קבלת המראה המדויק עליו אתם חולמים. חשוב לאפשר לאף להחלים במלואו, במשך ארבעה חודשים, להמתין להיעלמות מוחלטת של הצלקות ואיחוי מושלם, ובאם ישנו הכרח, לשקול לעבור את ניתוח התיקון.

ניתוח אף חוזר – רפואי

ניתוח אף חוזר

כאמור, ניתוח אף רפואי נעשה במקרים בהם ישנו פגם מבני חמור באף בו המלווה בחשש לפגיעה במעבר האוויר בתעלות האף (ופגיעה במחיצה). תופעות המחייבות ניתוח אף חוזר במקרה שכזה הינן נפיחויות מוגברות, זיהום בריריות ודימומים תדירים. ברובם המוחלט של המקרים (גם כאשר מדובר בניתוח קוסמטי) ניתן להגיע לתיקון מלא של הניתוח הראשון ולשביעות רצון מלאה מצד המטופל.

 

מאחר והמטרה שלנו הינה לעבור ניתוח אף אחד בלבד, ומאחר ותפקידו של המנתח כה קריטי, חשוב לבחורו בחכמה. חשוב לא להתעצל, ולעשות את מלוא שעורי הבית הכרוכים בבחירת המנתח העתידי שלכם – על מנת להקטין ככל האפשר את הצורך בתיקון ניתוח אף – שניוני.

 

כמה עולה ניתוח אף חוזר ? מחירים

עלות ניתוח אף חוזר שניוני נע בין 12.000 שקלים לבין 15.000 שקלים, שכן מורכבותו של ניתוח לעתים גדולה יותר.

עלות ניתוח אף שניוני בשל תיקון ניתוח קודם בעניין אסתטי עשוי לעלות פחות ולהסכם סביב כ-10.000 שקלים.

טווח המחירים הוצגו בשל אי יכולת לציין מחירים יותר מדויקים וברורים בשל מורכבות, סוג התיקון ורמת הביצוע האפשרי, זמן משך ההליך ועוד.

רצוי לבצע השוואת מחירים אך כמובן שלא לבחור את המנתח רק בשל מחיר אטרקטיבי יותר מאחרים.

 

אנו מציעים לכם לפנות אלינו ולהשאיר את הפרטים שלכם בצור קשר באתר וצוות אף4יו יעשה מאמץ לחזור אליכם בהקדם האפשרי על מנת לספק לכם המשך מידע רלוונטי, מידע על מנתחי אף ושירות השוואת מחירים יעיל במיוחד אשר סיפק לאלפי אנשים מחיר אטרקטיבי וביצוע ניתוח עם מיטב מומחי הפלסטיקה והאסתטיקה בישראל. צרו קשר .

 

בברכה,

צוות פורטל af4u

שתפו ברשתות החברתיות
לקביעת פגישת ייעוץ עם
פלסטיקאי מומחה
מומחי פרופורציה לניתוחי אף

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות וקביעת פגישת ייעוץ עם פלסטיקאי מומחה ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ופגישת ייעוץ לניתוח אף פלסטי ללא התחייבות ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!