ניתוח אף בהריון

רוצים לאהוב את מה שאתם רואים במראה?
השאירו פרטים עכשיו ונתחיל לעבוד על האף המושלם עבורכם במחיר משתלם!
תוכן עניינים - לפתיחה לחצו

ניתוף אף בהריון איך עושים זאת? ניתוח אף הפך בשנים האחרונות להליך האסתטי, ולכזה שלא נעשה מטעמים רפואיים, הנפוץ בישראל עם אלפי הליכים שמתרחשים בכל שנה בכל אחת מן מרפאות המומחים השונות. בעוד בעבר הניתוח נחשב למסובך, פולשני יותר במידה רבה, מלווה במשך החלמה ארוך, עלותו גבוהה וכזה אשר טומן בחובו סכנות רבות, כיום ניתן ליהנות מהליכים פשוטים יותר וחודרניים פחות, וכאלה אשר משיגים תוצאות איכותיות ומלווים במשך החלמה אשר אורך מספר שבועות בודד (לרב לאחר שבוע – שבועיים ניתן לחזור לפעילות רגילה וכמעט שגרתית). עם זאת, יש לזכור ולא לשכוח כי מדובר בהליך פולשני, וכזה המתבצע באזור רגיש אשר טעות בו יכולה לגרום לפגיעה אסתטית ניכרת, אך גם בריאותית. יש לבחור את המנתח המתאים ביותר לביצוע ההליך בקפידה, ולא להקל בהליך זה.

ניתוח אף בהריון

אחוז הנשים אשר בוחרות לעבור ניתוח אף מטעמים אסתטיים הינו כ-60% מכלל ההליכים המבוצעים בשנה בישראל. באם את מעוניינת לדעת אם ניתוח לערוך ניתוח אף בהריון, חשוב שתדעי כי התשובה לכך הינה מורכבת וכמובן לא חד משמעית. בעוד ההליך נחשב לכזה המלווה בסיכון מסוים גם בקרב נשים וגברים בעלי בריאות תקינה, יש לחשוב עליו על אחת כמה וכמה כאשר את נמצאת בחודשי ההיריון, בו גופך פגיע יותר, ועלול לחוות קושי גדול יותר להחלים לאחר הניתוח. ההמלצה שלנו היא לא לבחור לעבור את ההליך במהלך חודשי ההיריון, ולאפשר לגוף לעבור תקופה זו ללא תלאות ומשקלים נוספים. ניתוח אף בהריון הוא דבר שאיננו ממליצים עליו, בייחוד אם המצב הוא למטרות אסתטיות שכן מאפשר דחייה של הניתוח במספר חודשים, עד ללידה בריאה.

בכל הנוגע להליך ניתוח אף בהריון, חשוב ביותר שתדעי שאין כלל להקל בהליך בחירת המנתח שעתיד לבצע את הניתוח שישנה את חייך. מומלץ ביותר לבצע סקר בין מספר מרפאות ומנתחים שונים, בנוסף לפגישות ייעוץ, וזאת על מנת שנוכל לקבל את המושג הטוב ביותר בנוגע למה שאנו הולכים לקראתו. מומלץ ביותר לקבוע מספר פגישות ייעוץ במרפאות שונות על מנת להיפגש עם המנתח וצוות המרפאה, להרגיש את המקום, לראות אם אכן נקי וכמובן לתאם ציפיות עם המנתח בנוגע להליך, מה את מצפה שיהיה, דגשים לגבי תקופת ההחלמה ועוד.

למידע נוסף אודות ניתוח אף בהריון אנו מזמינים אותך ליצור עמנו קשר דרך הטופס שבאתר, ולאפשר לנו לשדך בינך לבין מיטב המנתחים בישראל. לפרטים נוספים, השאירי את מספר הטלפון שלך ונציג שלנו יחזור אליך עוד היום עם כל הפרטים להם את זקוקה טרם ההליך שעתיד לשנות את חייך מקצה לקצה.

רוצים לדעת עוד רוצים לשמוע על הטבות בתחום ניתוחי אף?

אנחנו הכתובת השאירו לנו פרטים .

בברכה,

צוות פורטל af4u

שתפו ברשתות החברתיות
לקביעת פגישת ייעוץ עם
פלסטיקאי מומחה
מומחי פרופורציה לניתוחי אף

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות וקביעת פגישת ייעוץ עם פלסטיקאי מומחה ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ופגישת ייעוץ לניתוח אף פלסטי ללא התחייבות ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!