ניתוח אף בגיל 60 – שינוי אפשרי בכל גיל

רוצים לאהוב את מה שאתם רואים במראה?
השאירו פרטים עכשיו ונתחיל לעבוד על האף המושלם עבורכם במחיר משתלם!
תוכן עניינים - לפתיחה לחצו

ניתוח אף הינה הניתוח הפלסטי הפופולרי ביותר בישראל, אלפי הליכים מסוגו מתבצעים בארץ מדי שנה, באחת מעשרות מרפאות המומחים הפזורות לאורכה ולרוחבה של המדינה. הליך ניתוחי זה, אשר מטרתו העיקרית הינה תיקון אסתטי, אך גם רפואי, של מבנה האף, זמין בעולם האסתטיקה עשרות שנים (משנות השבעים), אך בשנים האחרונות, ובזכות ההתקדמות הגדולה של הרפואה הכירורגית – פלסטית, הפך לנגיש כמעט לכל דורש. בעוד ההליך נחשב לפופולרי במיוחד בקרב גילאים צעירים (20-30), רבים מביעים עניין לעבור ניתוח אף בגיל

60, במטרה לשפר את התחושה האישית והביטחון העצמי שבצידה. באם אתם מביעים עניין בהליך, אנו מזמינים אתכם לקרוא בעיון מאמר זה, בו נפרט בפניכם את כלל שלבי ההליך, החל מבדיקת ההתאמה, בחירת מומחה וכן דגשים חשובים הנוגעים למשך ההחלמה שבעקבותיו.

ניתוח אף בגיל 60 – בחירת המומחה

נחתה בלבכם ההחלטה לעשות שינוי ולעבור את ההליך, כעת השלב הראשון שעומד בפניכם הוא בחירת המומחה המתאים ביותר לביצוע המשימה. חשוב לקחת את הזמן, לא למהר, ולבצע בחירה מושכלת על סמך שקלול של מספר נתונים ובהם; עלות, ותק וניסיון וכן חוות דעת וביקורות מצד מטופלי עבר. בנוסף לכך, כמובן שיש לבחור אך ורק במומחה אשר נושא את מלוא האישורים מטעם משרד הבריאות הישראלי, לצד חברות חובה באגודה הישראלית לכירורגיה פלסטית. מבחינת עלויות, בעוד שאין בהכרח צורך לבחור במומחה אשר מציע את העלות הגבוהה ביותר, חשוב להדגיש שאל לכם, בהכרח, לבחור במומחה \ מרפאה המציעים את זו הפחותה באופן ניכר מן הממוצע בשוק. על מנת להבין לאשורו את מהותו של ניתוח אף בגיל 60, מומלץ בהחלט לקבוע פגישת ייעוץ והכירות אישית עם מספר מומחים \ מרפאות על מנת להבין את כלל הנקודות החשובות הנוגעות לו. חשוב להבין באופן מלא כמו כן גם את מהותו של משך ההחלמה, לצד הדגשים הנדרשים מכם, וכוללים בעיקר מנוחה ושמירה על האף ואזור הניתוח מפני פגיעות פיזיות, וכאלו שבכוחן לפגוע באיחוין התקין של העצמות במבנן החדש.

בנוסף לכך, שאלו את המומחה הפוטנציאלי כל שאלה שעולה במוחכם ואשר נוגעת להליך, חשוב ביותר לא להתבייש ולהישאר בלב עם שאלות שמטרידות אתכם אך נטולות תשובות. מאוד חשוב שיהיה לכם "חיבור" עם המומחה, וצוות המרפאה, ובזאת ניתן להבחין מעבר לכל ספק עת הפגישה האישית. במהלך אותה היכרות אישית ראשונית בינכם, הקפידו לתאם ציפיות בדבר תוצאות הניתוח על מנת לנסות ולהעריך את התוצאה שעתידה להתקבל.

ניתוח אף בגיל 60 מחייב בדיקת התאמה מקיפה וכזאת אשר כוללת בדיקה דקדקנית של מבנה תעלות פנים האף, במטרה לזהות פגמים מבניים אשר עלולים להשפיע על סיכויי ההחלמה מן הניתוח. לעיתים, במהלך בדיקות ההתאמה, מתגלה כי קיים בפנים אפו של המטופל פגם מבני אשר מפריע להליך נשימה תקין. במקרים שכאלה, ניתן בהחלט לשקול לעבור ניתוח אף משולב אסתטי ורפואי, במטרה להשיג תיקון אסתטי ולצד תיקון הבעיה הרפואית.

צוות מומחי פורטל af4u ישמח לספק עבורכם את מלוא הידע בנושא אודות ניתוח אף בגיל 60, ולהדריך אתכם בכל שלבי ההליך. במיוחד בגיל מתקדם, ומאחר וההליך כולל הרדמה וסיכונים אליהם יש להיות ערים, חשוב לבצע מחקר מעמיק אודות המומחה הנבחר. למידע ופרטים נוספים אודות ההליך, אתם מוזמנים להשאיר את פרטיכם בטופס המצורף לעמוד זה – וצוות המומחים ישמח לעמוד לשירותכם עוד היום, ולספק הצעות ממיטב המומחים בישראל, חינם וללא כל התחייבות מצדכם.

נשמח לסייע,

בברכה, צוות af4u

שתפו ברשתות החברתיות
לקביעת פגישת ייעוץ עם
פלסטיקאי מומחה
מומחי פרופורציה לניתוחי אף

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות וקביעת פגישת ייעוץ עם פלסטיקאי מומחה ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ופגישת ייעוץ לניתוח אף פלסטי ללא התחייבות ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!