כמה זמן אחרי ניתוח אף אפשר לטוס

רוצים לאהוב את מה שאתם רואים במראה?
השאירו פרטים עכשיו ונתחיל לעבוד על האף המושלם עבורכם במחיר משתלם!
תוכן עניינים - לפתיחה לחצו

המראה החיצוני שלנו הינו בין האלמנטים המהותיים המשפיעים הן על הרושם שאנו מותירים על הסביבה שלנו והן על בניית הערכה עצמית גבוהה. אין ספק שמראה אסתטי של פנינו מעניק לנו בטחון עצמי ותחושת נינוחות בכל מקום אליו נגיע, וכן להיפך. מראש חיצוני שאינו נוח לנו או אינו עונה על ציפיותינו מעצמנו עלול לפגוע קשות בהערכה העצמית שלנו. האף, הינו האבר המרכזי בפנינו, אחראי ללא מעט מהמראה החיצוני שלנו וכן מתחושת הנינוחות שלנו לגבי עצמנו. אין זה פלא, אם כן, שאחד הניתוחים היותר פופולאריים בימינו הינו ניתוח אף.

האם מותר לטוס אחרי ניתוח אף?

אסור לטוס לאחר ניתוח אף במשך שבועיים – שלושה.

מהותו של ניתוח אף

ניתוח אף משתייך למשפחת הניתוחים הכירורגיים פלסטיים ונחשב לניתוח ותיק יחסית. בשל היותו מענה למספר בעיות שונות, הפך ניתוח אף לאחד מהניתוחים הפלסטיים היותר פופולאריים. השיקולים השונים לביצוע ניתוח אף צריכים להתבצע רק לאחר קבלת חוות דעת של איש מקצוע המוסמך לעריכת ניתוח אף. על מנת לברר כמה זמן אחרי ניתוח אף אפשר לטוס או כמה זמן אחרי הניתוח ניתן יהיה לעשן, לחזור לעבודה ולחזור לתפקוד באופן כללי, חשוב לקבוע פגישה עם רופא מוסמך על מנת לברר את התשובות לכל השאלות המעסיקות אתכם.

משך תקופת ההחלמה

מאחר וניתוח אף מספק מענה לבעיות בריאותיות כגון קשיי נשימה או בעיות מולדות וכן לבעיות אסתטיות דוגמת מבנה אף גדול או נשרי, בולט או עקום, רבים מתעניינים בסוגים שונים של ניתוח אף וכן במשך תקופת ההחלמה שלאחריו. באשר אנשי העסקים שבינינו ואחרים המרבים לטוס, אין ספק שצריך לברר מבעוד מועד כמה זמן אחרי ניתוח אף אפשר לטוס ללא הפרעה, וכן כמה זמן לאחר הניתוח ניתן יהיה לחזור לעבודה ואפילו עבודה באופן חלקי.

ניתוח אף לאנשי עסקים

עבור אנשי העסקים שבינינו, חשוב לברר אצל הרופא המנתח את הפרטים השונים באשר לזמן ההחלמה וכן ההרגלים השונים לאחר הניתוח, וכן לקבל תשובות לשאלות מהותיות כגון כמה זמן אחרי ניתוח אפשר לטוס וכן האם ניתן לשוב ולעשות ספורט לאחר הניתוח, במקרים בהם מתבצע ניתוח רפואי אזי – כמה זמן לאחר הניתוח יש צורך בשהייה בבית חולים, האם ניתן לעבוד מהבית ועוד.

שתפו ברשתות החברתיות
לקביעת פגישת ייעוץ עם
פלסטיקאי מומחה
מומחי פרופורציה לניתוחי אף

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות וקביעת פגישת ייעוץ עם פלסטיקאי מומחה ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ופגישת ייעוץ לניתוח אף פלסטי ללא התחייבות ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!