כמה זמן אחרי ניתוח אף אסור להיות בשמש

רוצים לאהוב את מה שאתם רואים במראה?
השאירו פרטים עכשיו ונתחיל לעבוד על האף המושלם עבורכם במחיר משתלם!
תוכן עניינים - לפתיחה לחצו

ניתוח אף הינו בין הניתוחים היותר פופולאריים המבוצעים כיום לשיפור המראה והבריאות האישית. באמצעות טכנולוגיות חדשניות ותודות לפיתוחים רבים בתחום הרפואה והמיכון הרפואי יכולים כיום רופאים לערוך ניתוח אף בתוך חצי שעה, בעודם מעניקים למטופל אורח חיים חדש, בריא ומאוזן. ניתוח אף מעניק מענה לבעיות בשני תחומים עיקריים: הן מהבחינה הרפואית והן מהבחינה האסתטית. אין ספק שניתוח אף הינו אחד הכלים העיקריים המקבלים כיום שימוש עיקרי ברפואה ומספקים מענה איכותי ואמין.

כמה זמן אחרי ניתוח אף אסור להיות בשמש

בין שמדובר בניתוח אף רפואי ובין אם מדובר בניתוח אף קוסמטי הרי שהתהליך עצמו מחייב הכנה מראש של כמה שבועות וכן זמן החלמה לאחר הניתוח – בו יש לאפשר לגוף להתאושש מביצוע הפעולה הכירורגית. עצמות האף המעוצבות מחדש נמצאות במצב מאוד רגיש בשעות, בימים ובשבועות הראשונים שלאחר הניתוח ולכן חשוב להעניק לאף ולגוף את האפשרות להחלים באופן הדרגתי ומאוזן. מסיבה זו חשוב לדעת כמה זמן אחרי ניתוח אף אסור להיות בשמש וכן כמה זמן לאחר הניתוח אסור לעשן ולעשות ספורט.

תהליך החלמה טבעי

ניתוח אף הינו למעשה פעולה כירורגית במהלכה מנותחות הרקמות הפנימיות – הן הריריות של האף. ניתוח זה פוצע את הרקמות על מנת לעצב את האף מחדש ולכן במשך זמן ההחלמה חשוב ביותר לאפשר לאף להחלים מעצמו באופן טבעי וללא כל הפרעה. יש להימנע מכל מגע ישיר או עקיף עם האף וכן לשמור עליו מפני חשיפה לשמש. התשובה לשאלה כמה זמן אחרי ניתוח אף אסור להיות בשמש מבוססת על התנפחות רקמות האף עם חשיפה לחום ולכן – יש להישמר מפני חשיפה ארוכה.

זמן ההחלמה מהניתוח

לשאלה כמה זמן אחרי ניתוח אף אסור להיות בשמש אין תשובה חד משמעית מאחר וכל גוף זקוק לזמן החלמה אישי וכל גוף מגיב באופן סובייקטיבי לניתוח. יחד עם זאת, ברוב המקרים רצוי שלא להיחשף לשמש במשך החודשיים הראשונים שלאחר הניתוח, כך שרצוי לערוך את הניתוח בחורף. חשיפה של דקות מספר אינה מזיקה, אולם רצוי שלא לשהות תחת חום השמש במשך שעות ארוכות.

שתפו ברשתות החברתיות
לקביעת פגישת ייעוץ עם
פלסטיקאי מומחה
מומחי פרופורציה לניתוחי אף

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות וקביעת פגישת ייעוץ עם פלסטיקאי מומחה ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ופגישת ייעוץ לניתוח אף פלסטי ללא התחייבות ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!