ניתוח אף כללית מושלם

רוצים לאהוב את מה שאתם רואים במראה?
השאירו פרטים עכשיו ונתחיל לעבוד על האף המושלם עבורכם במחיר משתלם!
תוכן עניינים - לפתיחה לחצו

ניתוח אף הנעשה דרך מסלול כללית מושלם שבקופת חולים "כללית" הוא ניתוח המספק בטוחה רבתי מכל כיוון אפשרי. מדוע? ראשית כל, כל הרופאים שישוחחו עמכם על הליך זה, ושעשויים לנתח אתכם בפועל, אם תבחרו להיות מטופלים אצלם, מנויים בפורטל זה, אשר מסנן בקפידה את רופאיו. שנית, עלות ניתוחי אף דרך כללית היא עלות משמעותית פחותה מזו המקורית של הליך יקר זה. ניתן לקבל כאן מידע אל כל ניתוחי האף: פתוחים, סגורים וכאלו המתמקדים בקונכיית האף.

בין אם מדובר על ניתוח אף כללית מושלם פלטינום או בכל ביטוח אחר השאירו פרטים כאן וישובו אליכם בנוגע למידע המלא על עלות ניתוחי אף דרך כללית.

מתעניינים בניתוח אף? להתייעצות וקביעות תור מהיר לייעוץ עם רופא מומחה לניתוחי אף התקשרו עכשיו: 077-4447040

או מלאו פרטים לקבלת הצעות מחיר משתלמות (עד 50% הנחה!)

כאשר אתם זקוקים לניתוח אף מטובי הרופאים במינימום השקעה כספית, מסלולי קופת החולים הכללית לשירותכם. כללית מושלם היא לא פחות מיעילה כאשר מדובר על ניתוחי אף, ובפרט במסלול "פלטינום". מכל אותם הסדרי סבסוד ניתוח אף כללית מושלם פלטינום מוכח פעם אחר פעם כמי שמספק מענה אטרקטיבי, ועל כך יעידו עשרות מטופלים עם כרטיס מגנטי של "כללית", אשר דווחו כחברי מסלול "פלטינום".

תמחור ניתוח אף בזול מרתיע מטופלים, אך לא כשמדובר על "כללית פלטינום"

חברות במסלול כמו כללית פלטינום היא בדיוק מה שאתם צריכים בשביל שרופאים בעלי שם ארצי ועולמי יטפלו בכם, וגם תרגישו את זה בכיס באופן מופחת מהממוצע. בתחום כמו ניתוח אף קופת החולים הכללית שתה מהפכה, משום שהיא סיפקה סבסוד נדיב במיוחד, שאפשר לפציינט לא לחשוש כאשר הוא משלם נמוך משווי השוק. ההבדל בהרגשה בין מטופל שפוגש רופא שהוא לא מכיר, והוא מציע לו מחיר חשוד מבחינת גובהו (כלפי מטה, כמובן), לבין מטופל שקופת החולים שלו הורידה לו במחיר, הוא שמים וארץ: בעוד שהראשון לא עוצם עין בלילה, חוטף ממשפחתו וחבריו המודאגים על ימין ועל שמאל וחרד לעתיד שלאחר הניתוח, בשני, שיודע כי רופאו משובח, לא מקונן כל חשד מהמחיר שהוא משלם.

 

כמובן שלרוב, התוצאות מדברות בעד עצמן: פציינטים ממסלול ניתוח אף כללית מושלם השיגו את התוצאה אשר ביקשו, ופציינטים שהלכו לרופא זול בלי לברר מדוע, לרוב מצאו את עצמם גורריםאותו לתביעות רשלנות רפואית בגין נזקים שנגרמו להם, חלקם בלתי הפיכים.

לאחר בחירת הרופא המבצע ניתוח אף כללית מושלם מלווה אתכם בסבסודו

בחירת הרופא צריכה להתבצע בנחת, באטיות, ולעתים זה גם תלוי ברופא ולא בכם. ייתכן רופא מטעם פורטל זה, אשר יקבע כי אינכם מתאימים לניתוח, ורופא אחר יפסוק כי אתם כן מתאימים, מה שאומר שרק אצלו תוכלו להיות מטופלים. כך או כך, רופא שלוקח על עצמו אחריות לביצוע ניתוח, והוא מטעמנו, משמע שהוא רופא שניתן לסמוך על שיקול דעתו בוודאות. ברגע ששמתם יהבכם על רופא זה, וקיבלתם ממנו הצעת מחיר, זה לא סוף הסיפור. בקביעת המחיר הסופי של ניתוח אף כללית מושלם דואגת שהוא יהיה נמוך, בסבסדה חלק מובחר מהצעת המחיר אשר קיבלתם.

לקביעת פגישת ייעוץ עם פלסטיקאי מומחה לניתוחי אף מצוות המומחים של רשת מרפאות פרופורציה, התקשרו עכשיו: 077-4447040

מה יש לעשות לאחר ניתוח אף על מנת שהתוצאה הפלסטית או הרפואית שלו תצליח?

  • להימנע ככל האפשר מחשיפה לשמש, ספורט, משחקי כדור ומאמץ למשך 21 ימים לפחות.

  • להימנע כליל למשל אותם 21 ימים משכיבה על הבטן, כשהאף נמצא על המזרון.

  • להקפיד לעדן כל פעולה שנעשית עם האף, ואם אפשר – אל תבצעו אותה עמו.

יצוין כי אין וודאות שמעבר על החוקים הללו יפגום באף, אבל זה עלול להתרחש: מוטב לנקוט משנה זהירות! כך או כך, הרופא יזמן אתכם לפגישת ביקורת לאחר הניתוח, ויאבחן בעצמו האם האף שרד את מה שהתבקש להתקבל בניתוח, ושהוא בדרך לשינוי צורתו או מצבו הרפואי כנדרש.

עלות ניתוחי אף דרך כללית מושפעת מסוג הביטוח שברשותך, כך שאם ברצונך לבצע ניתוח אף כללית מושלם פלטינום בהחלט יכול לשנות עבורך את המחיר ובצורה משמעותית. את הבדיקה הזו תוכלו גם לעשות דרכנו על ידי השארת פרטי הקשר עמכם ונציגנו יצרו עמכם קשר על מנת לתאם ציפיות וכוונות ובדיקת זכאותכם להנחה הצפויה. אנו בקשר ובהסדר מול מגוון עצום של מרפאות מומחים בכל אזור הצפון וחיפה בפרט, אזור השרון ונתניה בפרט, אזור המרכז ותל אביב בפרט, אזור הדרום ובאר שבע.

לקביעת תור לפגישות ייעוץ לניתוח אף עם פלסטיקאי מומחה התקשרו עכשיו: 077-4447040

השירות שאנו מספקים הוא ללא התחייבות !!

שתפו ברשתות החברתיות
לקביעת פגישת ייעוץ עם
פלסטיקאי מומחה
מומחי פרופורציה לניתוחי אף

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות וקביעת פגישת ייעוץ עם פלסטיקאי מומחה ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ופגישת ייעוץ לניתוח אף פלסטי ללא התחייבות ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!