ניתוח אף אצל נכים – תיקון אסתטי תוך כדי התחשבות במצב הקיים

רוצים לאהוב את מה שאתם רואים במראה?
השאירו פרטים עכשיו ונתחיל לעבוד על האף המושלם עבורכם במחיר משתלם!
תוכן עניינים - לפתיחה לחצו

ניתוח אף אצל נכים לרב ידרוש תשומת לב, לצד מקצועיות, גדולה ביותר, ובמיוחד כאשר הדבר נוגע למטופל הנושא פגיעה מבנית באזור המנותח. ניתוח אף מתבצע באחד משני מצבים: 1) ניתוח אף קוסמטי: במקרה בהם לא קיימת פגיעה מבנית, אלא

במטרה לתקן פגם אסתטי אשר פוגע בסימטריית הפנים, ו-2) ניתוח אף רפואי: לצד תיקון הצד האסתטי, במקרים מסוימים ההליך מתבצע במטרה לתקן פגם מבני בתעלות פנים האף, וכזה שעלול לגרום לבעיות נשימתיות. כיום ניתן לעבור ניתוח אף תוך כדי ההנאה ממספר יתרונות משמעותיים, ובהם עלות מופחתת, סיכונים ותופעות לוואי פחותים לעומת העבר, חדירה כירורגית מינימלית לגוף בעזרת טכניקות ניתוחיות מתקדמות, וכן משך החלמה קצר באופן משמעותי וכזה המאפשר חזרה מהירה לשגרת חייכם הרגילה. באם אתם מביעים עניין בהליך ומעוניינים בשינוי אסתטי שעתיד לשנות את חייכם מקצה לקצה, הן מטעמים אסתטיים או מטעמים רפואיים, בהמשך מאמר זה אנו מזמינים אתכם לקרוא את מלוא המידע הרלוונטי בנושא, קריאה מהנה.

ניתוח אף אצל נכים – דגשים חשובים

הניתוח עצמו אורך כשעה בלבד אשר לאחריה, ובאם מתנהל כשורה, יש להישאר במרפאה לשם השגחה קצרה בלבד. לעיתים, ובמקרים נדירים בהם עולה החשש לסיבוך במהלכו של ניתוח, עולה הצורך להישאר לאשפוז לילה לצורך מעקב וטיפול פוטנציאלי. טרם ההליך, ובמיוחד כאשר מדובר בניתוח אף אצל נכים, יש לבצע בדיקה ובחינה מעמיקה של מבנה האף, לצד תעלותיו, וזאת על מנת להיות מודעים לכל פגם בו וכזה שעלול להגדיל את הסיכונים ותופעות הלוואי שעתידים להתלוות לניתוח. בנוסף לבחינה מדוקדקת זו מצד המומחה, יהיה עליכם למלא שאלון רפואי מקיף בו תידרשו לפרוט את מלוא ההיסטוריה הרפואית שלכן, וכזו אשר יכולה לסייע למומחה בקבלת ההחלטה בדבר מידת התאמתכם להליך.

את הבחירה בדבר המומחה \ מרפאה המתאימים ביותר לביצוע יש לבצע באופן שקול ועל פי שקלול של מספר קריטריונים, ובהם; עלות המנתח, ניסיון לצד ותק, ביקורות וחוות דעת מפי מטופלי עבר, מומחיות וכן התרשמות אישית המתקבלת מצדכם במהלך פגישת ההיכרות המומלצת. בנוסף לכך, יש לבחור אך ורק במנתח החבר באגודה הישראלית לכירורגיה פלסטית, והינו מוסמך ובעל כלל האסמכתאות הנדרשות לביצוע ההליך. הדגשים המוצגים לעיל מודגשים עוד יותר כאשר מדובר על מטופל עם היסטוריה רפואית, וכזאת שיש לקחתה בחשבון בהתחשב לניתוח ולאזור בו מתבצע.

מיד לאחר ההליך יולבש על אפכם סד פלסטיק אשר מטרתו להגן על אפכם בפני פגיעה פיסית, עתיד להישאר על אפכם מספר שבועות. 24 השעות שלאחר הניתוח, עם דעיכתו המוחלטת של חומר ההרדמה בגוף המטופל, יהיו הקשות ביותר שכן ילוו בכאבים לא מבוטלים. עם זאת, ובעצת מומחה בלבד, יש באפשרותכם להיעזר במשככי כאבים על מנת להקהות את הכאבים בימים הראשונים. בכל הנוגע ניתוח אף אצל נכים, ובעיקר באם למטופל פגיעה באזור הניתוח, חשוב במיוחד להקפיד להימנע מפעילות אשר יכולה לגרום לתזוזות ומכות באזור האף במהלך פרק ההחלמה, וכאלו אשר יכולות להפריע לקיבוען הרצוי של עצמות האף בתצורתן החדשה והסימטרית. הקפידו להימנע מחשיפה מוגברת לשמש בימים ובשבועות הראשונים שלאחר ההליך, בעקבות כך שהעור סביב המקום רגיש במיוחד. בנוסף, הימנעו מאכילת מאכלים חריפים וכאלה אשר מגרים את תעלות פנים האף ויכולים לגרום לתחושה לא נעימה.

בעוד ההליך נחשב למורכב מעצמו, ניתוח אף אצל נכים דורש הכנות ובדיקות נוספות על מנת לוודא כי המטופל אכן יימצא מתאים לעברו. מבין עשרות מרפאות המומחים בישראל, אשר מציעות את ההליך, יש לבצע בדיקה וסקר מעמיקים בינן על מנת להגיע לידי הבחירה המושכלת ביותר. תנו לצוות מומחי פורטל אף4יו לסייע לכם בכל שלבי הדרך, ולפרוט בפניכם את כלל שלבי ההליך. למידע ופרטים נוספים, חינם וללא כל התחייבות מצדכם (כמובן), אנו מזמינים אתכם להשאיר את פרטיכם בטופס המצורף לעמוד זה, ונשמח לסייע.

בברכה,

צוות הפורטל

שתפו ברשתות החברתיות
לקביעת פגישת ייעוץ עם
פלסטיקאי מומחה
מומחי פרופורציה לניתוחי אף

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות וקביעת פגישת ייעוץ עם פלסטיקאי מומחה ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!
לקבלת הצעת מחיר מהירה
ללא התחייבות!
השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר ופגישת ייעוץ לניתוח אף פלסטי ללא התחייבות ברשת מרפאות הפלסטיקה המובילה בארץ!

**עד 13% הנחה למבוטחי קופות החולים השונות!